“Ok mat men usel service”
Omdöme om Masia del Mar

Masia del Mar
Rankad som nr 16 av 29 Restauranger i La Caleta
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 3 mars 2017

Åt en paella med frugan. Var en av "kockens" rekommendationer. Maten var ganska bra men servicen usel. Desserten åt vi därför på ett annat ställe. Här blir det inget återbesök nästa gång vi är på semester och besöker La Caleta.

Tack Mikael L

Omdömet skrevs 4 december 2016

Fint läge, mycket mat men det var absolut inget speciellt. Många servitörer men servicen och uppmärksamheten var dålig.

Tack stippe_on_tour
Omdömet skrevs 25 april 2016 från mobil enhet

Restaurangen har en fin meny med skaldjur i fisk. Vi åt mycket fina havskräftor . Det var snabb service och trevligt bemötande. Restaurangen bjuder på havsutsikt då man sitter några meter från havet och kan höra vågorna.

1  Tack CarinaRyd33
Omdömet skrevs 21 april 2016

Vi åt en blandad kompott av den ganska stora menyn från pasta till blandade skaldjur .
Maten var okey och smakade bra, och en aning för lite kärlek I kryddningen.
Priset var medel och drycken helt okey I prisläge.

Vi åt även en lunch tapas här och det var mycket att välja på och hade mer smak och härlig kryddning av de ratter som fanns vi provide nog alla tapas rätterna.

Tack Palm57
Omdömet skrevs 6 januari 2016 från mobil enhet

Norr om Las Americas, liten lugn by. Riktigt god tapas, den grillade gröna paprikan var kalas. Vit fisk, hovmästarens val i hop med kanarisk potatis! Gott!

Tack Pia R

Resenärer som tittade på Masia del Mar tittade också på

Teneriffa, Kanarieöarna

Besökt Masia del Mar? Berätta vad du tyckte!