annan resenär har bokat det här boendet

Omdöme om Villa Coral

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
15 omdömen
5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“Bra boende, men avsides”
Omdömet skrevs 16 januari 2017 för en vistelse i december 2016

Först av allt vill jag ge boendet 3,5 eftersom det är bättre än "medelmåttigt" men inte når upp till "mycket bra".

Vi reste med våra två tonåringar, och då vet det flesta i samma situation att ett fungerande wifi är ett måste. När vi kom till huset fungerade det inte, men det löstes relativt omgående - även om det aldrig kunde betraktas som snabbt. Air Condition hade höjt standarden ytterligare.

Beskrivningen av huset är korrekt, och rummen är rejäla. Poolområdet är stort och fint och de olika möblerna inbjuder till att umgås utomhus (rekommenderas dock att man tar med myggmedel, gäller hela "ön"). Tyvärr var poolen inte längre blåmålad, vilket gav ett annat intryck än på bilden. Vi kunde endast hitta två solstolar, vilket var synd då vi gärna hade solat på terrassen. Hade vi sagt till hade vi säkert fått hjälp med fler.

Huset har bevakning dygnet runt, och "vakten" är snabbt framme för att öppna/stänga grinden. Vi hade städning varannan dag, vilket vi inte hade förväntat oss.

Om man söker efter saker att göra, kan vi rekommendera Rudy's rancho (ridning), vilken ligger precis nedanför huset. Vi kan också rekommendera ett besök på El Cabito, vilket är en restaurang som ligger ca 2 km från huset. Maten kunde ha varit något bättre för priset där, men utsikten och omgivningen var fantastisk. Om vi ska rekommendera någon strand, är Playa Rincon väl värt ett besök. Dit kan man ta sig med både båt, bil och turistbuss. Det finns även superfina stränder på närmare håll.

Det går bra att gå från huset och in till Las Galeras samhälle. Välj dock stranden, inte vägen, för din promenad. Man arbetar med att förbättra vägen, men den är fortfarande inte bra.

Vi rekommenderar att man hyr någon form av fordon om man bokar detta hus, då det ligger något avsides. Stränderna passar bra för småbarnsfamiljer, då vågorna inte är speciellt krävande.

När det gäller servicen och uthyrningskontoret, fick vi snabbt svar på våra frågor och även snabb hjälp med annat som vi behövde hjälp med.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera