19 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com266 US$
eDreams266 US$
Orbitz.com239 US$
Palladium238 US$
ZenHotels.com391 US$
Omdömet skrevs 12 december 2019 från mobil enhet

Fantastiskt bra och inspirerande pass. Grymma instruktörer som peppar och är glada. Speciellt Rochelle Smalling som gör passen 100 gånger roligare och lättare. Många bra och olika pass som passar alla.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 118m_v
EnricoPezzoli, General Manager på Grand Palladium Jamaica Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2019

Kära 118m_v,

Tack för feedbacken. Vi är glada över att du hade en bra träningssession med vår instruktör Rochelle. Vi är glada över att detta har förbättrat din vistelse på vår utväg och hoppas att du kommer att fortsätta att ha en avkopplande vistelse hos oss.

Hälsningar,

Omdömet skrevs 10 december 2019

A very nice walk with Neico who showen us around the area. Good and funny instructor.

Han visade oss runt och förklarade liten om hotellet. Väldigt trevlig personal runt om hotellet, alla är väldigt vänliga och hälsar.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack josefinew980
EnricoPezzoli, General Manager på Grand Palladium Jamaica Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2019

Dear josefinew980,

Thank you for this awesome review. We are thrilled to hear you had great time with Neico in exploring our beautiful resort. It's great this has enhanced your stay with us and hope you will continue to support the Palladium brand.

Best wishes,

Omdömet skrevs 31 juli 2019

Vi åkte ett gäng på 13 personer och fördelade på 6 rum. Rummen var i varierat skick. Några av rummen hade en dålig lukt och ett av rummen började det rinna ner från övervåningen, men personalen var toppen och de fick byta rum direkt.
Annars var det väldigt bra rum, men det kanske skulle behöva en renovering. Lady Hamilton sidan var nyare renoverad och rummen där såg finare ut.
Vi bodde i byggnaderna längst bort från receptionen men det var inga längre avstånd och för de äldre i sällskapet fanns det golfbilar som man kunde få skjuts med.
Restaurangerna var toppen det fanns flera ala carte restauranger att välja mellan men även buffe restaurangerna var toppen.
Barerna och all inclusive conceptet var bra då i stort sätt allt ingick - dock inte spat.
Vi testade på både vattensporter och tennis, bågskytte, basket och minigolf. Gymmet var också väldigt bra utrustat.
Det är ett stort hotellområde med flera olika stränder och pooler så det finns något för alla smaker, vi testade nog alla stränder och pooler och allt var bra.
Det finns inget att klaga på, personalen var toppen, drinkarna likaså, kaffebaren också. Kan varmt rekomendera hotellet och åker nog tillbaka snart igen

Datum för vistelsen: december 2018
Tack couple875
EnricoPezzoli, General Manager på Grand Palladium Jamaica Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2019

Kära couple875,

Tack för att du delade denna fantastiska recension med oss. Vi är glada över att du har valt vår utväg för din semester på Jamaica och att du har haft en avkopplande och bekväm atmosfär som har lämnat underbara minnen bakom sig. Vi hoppas verkligen att se dig här på Grand Palladium inom en snar framtid för en annan underbar upplevelse

Hälsningar,

Omdömet skrevs 19 april 2019 från mobil enhet

Otroligt vackert hotell och fantastiska stränder. Vi hängde mest på den stranden närmast hotellområde, nära till baren. Goda drinkar och super barbecue med god jamaicansk mat. Personalen var så trevlig och önskade oss alltid god morgon och såg till att vi hade det bra. Vid stranden jobbade Odaine, riktigt riktigt trevlig. Och Jason som satt vid ut/inlämning av handdukarna var också en super kille med humöret på topp. En annan rolig social kille var Nicholas , han har hand om olika aktiviteter bl.a danslektionerna på taket över baren. Så det finns massa olika aktiviteter på hotellet för dom som inte bara vill ligga i solstolen. Jag vill absolut åka tillbaka. Så himla fin upplevelse med massa underhållning med dans och musik.
/Jennifer Pia & Sabina

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack jenniferankerud
EnricoPezzoli, General Manager på Grand Palladium Jamaica Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2019

Lieve Jennifer Pia & Sabina,

Bedankt voor de recensie en voor de vakantie met ons. Wij zijn blij te horen dat u van ons mooie resort genoten heeft en hebben elke centimeter tot uw genoegen verkend. We zijn blij dat u een geweldige ervaring heeft gehad, toegeschreven aan onze geweldige teamleden, strand en zwembad.

Het was een plezier om u te ontvangen en ik hoop dat u snel weer van harte welkom bent.

Groeten,

Omdömet skrevs 2 april 2019

3 våningsbyggnader, fina parker, välskött, massa pooler. Rummen rymliga vissa hade bubbelbad på rummet. Vi hade det. Många restauranger att välja mellan. Fick även använda systerhotellets Lady Hamiltons områden och pooler.

Rumstips: Marknivån har de bästa rummen
Datum för vistelsen: mars 2019
Tack AnnicaG70
EnricoPezzoli, General Manager på Grand Palladium Jamaica Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2019

Kära AnnicaG70,

Vi uppskattar din recension. Tack för att du bor på Grand Palladium Jamaica Resort och Spa och vi är stolta att du hade en underbar tid här. Det gör oss glada att veta att du njöt av våra härliga sviter, fina restauranger och andra fantastiska amaenities till fullo, vi kan inte vänta på ditt nästa besök.

Med vänliga hälsningar,