Palladium
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-30
Expedia.com275 US$
ZenHotels.com359 US$
Omdömet skrevs 12 december 2019 från mobil enhet

Fantastiskt bra och inspirerande pass. Grymma instruktörer som peppar och är glada. Speciellt Rochelle Smalling som gör passen 100 gånger roligare och lättare. Många bra och olika pass som passar alla.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 118m_v
EnricoPezzoli, General Manager på Grand Palladium Lady Hamilton Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2019

Kära 118m_v,

Tack för feedbacken. Vi är glada över att du hade en bra träningssession med vår instruktör Rochelle. Vi är glada över att detta har förbättrat din vistelse på vår utväg och hoppas att du kommer att fortsätta att ha en avkopplande vistelse hos oss.

Omdömet skrevs 10 december 2019

A very nice walk with Neico who showen us around the area. Good and funny instructor.

Han visade oss runt och förklarade liten om hotellet. Väldigt trevlig personal runt om hotellet, alla är väldigt vänliga och hälsar.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack josefinew980
EnricoPezzoli, General Manager på Grand Palladium Lady Hamilton Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2019

Dear josefinew980,

Thank you for this awesome review. We are thrilled to hear you had great time with Neico in exploring our beautiful resort. It's great this has enhanced your stay with us and hope you will continue to support the Palladium brand.

Best wishes,

Omdömet skrevs 9 december 2019

Trivdes väldigt bra i Jamaica och på hotellet, med dess stränder, pool, fritidsbar, restauranger, café. Personalen var super. Kaffet var grymt gott, det märkte man när man kom hem .....
Om det var något som var dåligt så var det den höga ljudnivån på showerna, undvik !
Ett tips är att växla in 100 st 1-dollarsedlar som dricks i baren och när de kommer runt och hämtar upp beställningar vid poolen.
Jag levde i en Jamaica bubbla med reggae i ett halvår efter jag kommit hem.
Tips Välj Lady Hamilton om du har möjlighet.

Datum för vistelsen: januari 2019
1  Tack Anders_i_Goteborg

Kära Anders_i_Goteborg,

Tack för att du delade den här fantastiska recensionen. Vi är glada över att du har valt vår utväg för din semester på Jamaica och att du har kunnat njuta av en avkopplande och bekväm atmosfär, som har lämnat underbara minnen.

Det var ett nöje att välkomna dig till vår vackra utväg och det kommer att vara vårt nöje att dela med våra medarbetare dina vänliga ord om våra fantastiska restauranger, vackra stränder och den exceptionella service de har gett för att göra din semester till en oförglömlig upplevelse.

Vi är glada över att vi kunde hjälpa dig att skapa din drömsemester och vi hoppas ha möjlighet att få dig tillbaka snart.

Omdömet skrevs 30 april 2019 från mobil enhet

Hotellet håller verkligen den klassificering som anges. Det är rent och, snyggt överallt på det område som tillhör hotellet. Rummen ser verkligen ut som på bilderna på hemsidan, städning varje dag. Vi hade rum med balkong och havsutsikt vilket kan rekommenderas, det är en bra avslutning på dagen att se solnedgången från balkongen! De restauranger som ingår i all inclusive håller alla bra standard och har bra mat. Lite bullrigt och hög ljudnivå i de stora buffé restaurangerna. Mycket trevlig och vänlig personal, alla hälsar på varandra när man möts och småpratar med oss gäster när man möts. Du småler lite hela tiden!

Datum för vistelsen: mars 2019
1  Tack 27annalenaa
EnricoPezzoli, General Manager på Grand Palladium Lady Hamilton Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2019

Kära Anna Lena,

Tack för den här översynen och för att stanna på vår resort. Dina vänliga ord om vår utväg uppskattas mycket och vi är glada att dina förväntningar överskreds, inklusive av våra gästvänliga lagmedlemmar och härlig restaurang. Vi ser fram emot din återkomst och vi hoppas vi ses snart.

Omdömet skrevs 1 februari 2019

Ett helt underbart hotell och ett underbart resemål, om ni behöver ladda era batterier oavsett orsak så kom hit,
underbara resturanger och barer, dom anställda är mycket lyhörda och uppmärksamma,
ska du snorkla så lämna hotellets stränder, Jag hade två underbara veckor här, boka era utflykter med tropic dom har dom bästa reseledarna, dom finns på hotellet fråga efter Mama Georgia som reseledare, Jag hade ett rum med balkong och med en fantastisk utsikt, minibaren fylldes på varje dag, alltid rent och snyggt,
Jag hoppas att ni alla tar er tid till att komma hit ni blir inte besvikna det lovar jag. och ta god hand om era servetrisser både dom i resturangerna som i barerna dom är riktiga pärlor Med vänlig hälsning Cattis

Datum för vistelsen: januari 2019
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack Cattis1o2
EnricoPezzoli, General Manager på Grand Palladium Lady Hamilton Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2019

Kära Cattis1o2,

Tack för att du tog dig tid att dela ditt konto med din tid på vår utväg. Vi är glada över att du haft en underbar semester med oss ​​och åtnjöt våra vattenaktiviteter, fina restauranger, fina sviter, bland andra bekvämligheter. Vi skulle vilja återvända till oss och vi hoppas att du kommer att ge oss möjlighet att betjäna dig igen.

Med vänliga hälsningar,