“Trevlig resturang”
Omdöme om Konoba Babilon

Konoba Babilon
Rankad som nr 10 av 68 Restauranger i Primosten
Kök: Kroatiskt

Bra som vanligt med en riktigt fin utsikt ,utmärkt service,tyvärr hann vi med bara ett besök detta år , återkommer självklart nästa år.

Datum för besöket: juli 2021
Tack mikaelR775

Omdömet skrevs 6 november 2019

Jättefint läge en bit ut på udden och upp en bit på höjden. Valde restaurangen för att den hade bra ranking på Tripadvisor men tyvärr blev vi väldigt besvikna. Personalen blandade ihop våra beställningar. Vi var sex personer. En i sällskapet ville ha två förrätter (en sallad och en skinka med melon) men serverat tillsammans som huvudrätt och två andra i sällskapet ville ha samma förrättssallad i huvudrättsportion. Ändå kom den ena förrätten (skinka med melon) före allt annat och när salladerna kom serverades huvudrättsportionen till fel person. Den friterade bläckfisken var inte spröd och knaprig utan mjuk och saggig. Pepparbiffen var överstekt och torr. Min Pasticada (marinerat långkokt nötkött med gnocchi) kom först när alla andra ätit upp. Den skulle serveras med "säsongens grönsaker" men där låg en halv skiva apelsin. Den andra flaska vin som vi beställde dök aldrig upp vilket i och för sig var bra eftersom vi ville lämna så snart vi ätit upp. Tråkigt.

Datum för besöket: september 2019
Tack aka130813
Omdömet skrevs 20 juni 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt. Fantastisk utsikt. Mycket god mat både grillkött och fisk. Trevliga servitörer. Rekommenderas skarpt.

Datum för besöket: juni 2019
Tack PelleSeastreet
Omdömet skrevs 18 juni 2019 från mobil enhet

God mat, trevlig personal och fin utsikt. Verkligen värt ett besök.
Mysigt med de smala gränderna på vägen upp.

Datum för besöket: juni 2019
Tack 151annikal
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Bästa stället i primosten, absolut värt att lämna ”kommersen” nere i byn och gå upp för backen.
Underbar mat med väldigt god service, ni måste prova!

Datum för besöket: juli 2018
Tack thomasN9970US

Resenärer som tittade på Konoba Babilon tittade också på

Primosten, Sibenik-Knin County

Besökt Konoba Babilon? Berätta vad du tyckte!