Omdömet skrevs 7 september 2017

DFin anrik gammal byggnad som låg fint ett stenkast från havet vi vad som lät som en motorväg Hotellet är i behov av en genomgående renovering.. Personalen var otrevlig och frukosten under all kritik.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack boxen123
Omdömet skrevs 26 oktober 2016 från mobil enhet

WIFI var inte dåligt på rummet utan helt obefintligt. I övrigt var hotellet mycket bra. Skulle vara bra om de informerat o aktiviteter i området som till ex marknaden på söndagen, förlängning av strand promenaden åt väster.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack StaffanW22
Omdömet skrevs 26 juni 2016

Vill du komma till en avslappnad vacker plats åk till Arenzano en liten guldklimp längs den Italienska rivieran. Hotellet är magnifikt o känns lite som 50 tal. Fin pool och på parkeringen som känns som en utställning av fina bilar hittar du många fina bilmärken

Tack Carina H
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Jag och min fru har just rest vidare efter att ha bott på detta hotell och vi har några tips att ge samt tankar till er som vill dit.

Poolen städas långt ifrån bra.

Se till att få ett rum i hotellet på poolsidan då andra kortsidan har en raveklubb till granne. I fredags var det utomhus dj som körde till 02:00 med sömnlös natt som följd.

Mycket trevlig personal!
Fin äldre charm ute och inne men finns behov av renovering.

Wifi finns men funkar knappt.
350:- / dag om du vill ha 2 stolar och parasoll på stranden.....suck.....

Richard&sandra

Tack Birkaborka
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Dyrt och dåligt med solsängar på stranden. Det går bra att ligga vid poolen och gå över gatan för att bada i havet.
Gick inte att få en vattenkokare på rummet. Dåligt med info ang hur det går till med att få plats på stranden.
Wifi var dåligt men räckte till för oss.
Kommer inte upp till ett 4 stjärnigt hotel enligt oss.

Tack Anette Y