“Vi blev mätta.”
Omdöme om Restaurang Troja AB

Restaurang Troja AB
Rankad som nr 20 av 72 Restauranger i Lidköping
Beskrivning: Letar du efter en lugn & harmonisk À la carte restaurang som erbjuder marknadens bästa kvalité på färska råvaror? Då har du kommit rätt! Välkommen in!
Omdömet skrevs 22 januari 2022

Okej, inget som imponerade, pizzor med myyyycket ost, mer ost än deg.
Ingen restaurang jag rekommenderar

Datum för besöket: januari 2022
1  Tack Nicklas V

Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

59 kr för vitlöksbröd exakt samma typ av vitlöksbröd man kan handla på ICA eller COOP.

10 kr för ett glas kranvatten.

Klyftpotatis som smakade jord samt plast i sonens bearnaisesås.

Tur man inte kommer besöka denna syltan fler gånger.

Datum för besöket: juli 2021
3  Tack knubbeg
Omdömet skrevs 19 februari 2021

Vi älskar Trojaa vanligtvis men köpte en pasta med kantarellsås och tyvärr var kantarellsåsen helt smaklös!
Jättesynd då rätten såg väldigt aptitlig ut. Fanns inte ens minsta smak på såsen. Vi blev sjukt besvikna.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Sankevdav3
Omdömet skrevs 19 december 2020 från mobil enhet

Med rena vita dukar får jag en känsla av klassisk väl inarbetad restaurang som varit med ett tag. Både mat och service verkar riktigt bra så jag ska nog testa några gånger till. Mycket nöjd såhär långt

Datum för besöket: december 2020
Tack 296petere
Omdömet skrevs 19 november 2020

Ägaren är fruktansvärt otrevlig och behandlar personalen illa.
Kockar har kommit och gått och maten har blivit allt sämre.

Datum för besöket: december 2019
4  Tack Barguiden

Resenärer som tittade på Restaurang Troja AB tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Troja AB? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.