“Väl värt ett besök!”

Mellbygatans ost & delikatesser
Rankad som nr 4 av 79 Restauranger i Lidköping
Prisklass: 119 kr - 269 kr
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: The place to be!
Omdömet skrevs 25 juli 2023 från mobil enhet

Ambitiöst, kul och gott. Väl tilltagna och prisvärda mellanrätter. Arancinin var mycket bra! Trevlig och kunnig service, om än något underbemannade denna kväll. Stället är mycket bättre än den något ”förvirrande” webbsiten ;)

1  Tack Patrik W

Omdömet skrevs 22 juli 2023 från mobil enhet

De gör som de vill och har ingen respekt för betalande kunder. Byter öppettider som de vill under kvällen även om betalat för det.

Tack Karin B
Omdömet skrevs 20 juli 2023 från mobil enhet

Har besökt Mellbygatans varje sommar i flera år och blir lika imponerad varje gång. Mat i toppklass som kan mäta sig med både liknande ställen i både Oslo, Köpenhamn och Stockholm! Vid detta besöket var tartaren, med röda vinbär och ost, och rödingen, med strandkål, hollandaise, ramslök och solroskärnor de största höjdpunkterna. Ser redan fram emot nästa besök!

2  Tack petterw672
Omdömet skrevs 16 juli 2023

När vi kom in och frågade en kväll om dom hade några veganska alternativ så vände sig kyparen till kocken som kom ut och sa "Ja.. Vi har ju gräsmattan" och nickade ut genom fönstret.

Jag gick, min flickvän stannade kvar och tog emot kyparens ursäkt. Kyparen försökte verkligen, men kocken var inte bara oartig, han hade helt enkelt inte utbildning för att laga vegansk mat.

Pinsamt bemötande.

Tack Lisa B
Omdömet skrevs 6 juli 2023 från mobil enhet

Roligt koncept med mindre rätter som man väljer några olika av. Bra variation.
Beskrivningarna av rätten kan vara lite tydligare, även om det är roligt med överraskningar.

Tack perolofh867

Resenärer som tittade på Mellbygatans ost & delikatesser tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Mellbygatans ost & delikatesser? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.