“Mycket god mat och trevlig personal.”

Mellbygatans ost & delikatesser
Rankad som nr 5 av 72 Restauranger i Lidköping
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: The place to be!
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god och vällagad mat och bra meny. Väldigt bra service och trevlig personal som var flexibla i hur de kunde anpassa maten för barnen. Här kommer vi stanna för lunch igen när vi passerar Lidköping. Rekommenderas varmt!

Tack johannaingberg

Omdömet skrevs 23 juli 2020

Käkade råbiff (missa INTE den!!!!!) fantastiskt god och supertrevlig personal!!! Måste vara en av Lidköpings bästa restauranger!!

Tack perolofo496
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Bästa restauragen på länge! Trots renovering och nuvarande koncept som ölcafe blev vi mycket nöjda. Kunnig ch trevlig personal. Superb mat och stort sortiment med öl. Supermysig innergård att äta i.

Tack sauren87
Omdömet skrevs 5 december 2019 från mobil enhet

Mellbygatan har mycket som talar för sig. Bra, centralt läge som ligger lite utanför stråken där tillfälliga Lidköpingsbesökare rör sig. Snabb, serviceinriktad personal där maten snabbt kommer på bordet. Lägg till en föredömligt kort meny och modesta priser så borde betyget bli högre. Prolemet är att köket är lite ojämnt. Vid vårt besök så åt en av oss ställets paradrätt, Club Sandwich som serverades föredömligt med frasiga pommes frites, kycklinfile mellan gott, smörstekt bröd samt bacon (snålt tilltagen) samt god dressing. Gott så. Den som åt Ceasarsallad var mindre nöjd, ganska medioker blev omdömet. Och sedan kycklingburgaren. En liten skiva kycklingfile mellan två hamburgerbröd är väl knappast ok. Sedan hör jag till de traditionalister som tycker burgare per definition skall vara av malet ursprung men jag inser att speciellt kycklingburgare ofta består av helt kött. Ett klent salladsbord och bristen på den lilla kakan till kaffet förtog också lite av intrycket. Sammanfattningsvis, ok men inte mer.

Datum för besöket: december 2019
Tack gertingeh
Omdömet skrevs 25 november 2019 från mobil enhet

Är boende i Lidköping, och känner väl till restaurangutbudet i staden. Mellbygatans är den bästa restaurangen i staden sett till kvalitét, originalitet samt bemötande från personalen. Menyn är noga genomtänkt, relativt experimentiell och spännande. Finns något för dem flesta som vill ha något ”extra” i mat och dryckesväg på sitt restaurangbesök.

Personalen informerar noga men koncist om den mat och dryck du beställt, vilket adderar till upplevelsen. Restaurangen har ett stort dryckesutbud och personalen besitter stor kunskap om de har att erbjuda.

Datum för besöket: november 2019
Tack bradda101

Resenärer som tittade på Mellbygatans ost & delikatesser tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Mellbygatans ost & delikatesser? Berätta vad du tyckte!