Spara
Höjdpunkter från omdömen
En gemytlig småbåtshamn

Väldigt god fisch and chips. Gjort på Vänern fångad gös Personalen hade fullt upp,men bara trevliga ... läs mer

carinasven
Uddevalla, Sverige
från mobil enhet
Tjusigt

Omdömet skrevs 12 mars 2021
Eje B
Göteborg, Sverige
Läs alla 144 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

En helt underbar liten mysig fiskehamn i närheten av Läckö Slott. Rekommenderar alla som passerar att åka hit och njuta samt köpa med rökt fisk (sik och röding, mina favoriter).

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack emmalona
Omdömet skrevs 12 mars 2021

Ett besök i mars 2021. Tjusig liten hamn vid Vänerns strand. Tycker om platsen, har varit här ett flertal gånger förut. Nu gick vi runt på bryggorna och runt om kring och spanade efter om det var något öppet. Inget var öppet vid tidpunkten för vårt besök.
Vägen till och från inne i Spikens samhälle är väl värt en promenad för att se de fina stugorna med trädgårdar och som är av både nya och äldre årtal, som ligger utmed huvudgatan.

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack Eje B
Omdömet skrevs 10 oktober 2020

Detta är ett jättemysigt ställe. En liten fiskehamn med båtar . En resturang och en minigolfbana. Väl värt att stanna till.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack brittan55
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Mysigt ställe med några restauranger och sommarbutiker. Gott om fria parkeringsplatser.
Vi åt på restaurangen längst ut. Varmrökt lax med laktosfri potatissallad. Gott.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack Semester
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Åt en ost och charkbricka. Vad gör en stor klick ister på en ost och charkbricka? Ostarna, flera av dem var torkade i kanterna, antagligen förvarade utan övertäckning. Flera av charkprodukterna hade mer än 50 procent fett. Den trevliga personalen och den trevliga utemiljön uppvägde dock det hela.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
2  Tack bosse934
MarikaG44, Informationsansvarig på Spikens Fiskehamn, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2020

Tack för ditt omdöme, tråkigt att du var missnöjd med delar av maten, vi får skärpa oss. Hoppas du vill besöka oss igen!