Spara
Höjdpunkter från omdömen
Pittoreskt fiskeläge vid Vänern.

Ett livfullt samhälle med många matställen. Det finns minigolf. Att bara sitta på en restaurangens ... läs mer

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

236elisabethr
från mobil enhet
Läs alla 139 omdömen

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig ställplats och bra restaurang! Behöver dock komma skapligt på eftermiddagen annars finns risk att det är fullt.

Tack 236elisabethr
MarikaG44, Informationsansvarig på Spikens Fiskehamn, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2020

Tack för ditt jättefina omdöme, vår husbilsparkering är välbesökt och vi hoppas på utvidgning av den de närmaste åren. Välkommen igen!

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Flott ställe för fika och käk. Grymt dyrt vad gäller käk dock.
Men vi hade en trevlig stund.
Kom mitt i en inspelning med Kass Humor, vilket uppskattades av tonåringarna i sällskapet

Tack marianneb925

Tack för ditt jättefina omdöme. Kul att vi har haft Tv inspelning och att besökare tyckte det var kul. Välkommen igen!

Omdömet skrevs 21 juli 2020

Ute på Kållandsö i Vänern ligger Spikens Fiskehamn. Gös, abborre och gädda fiskar ur Vänern och anländer till Spikens fiskehamn.

Tack Erling G

Tack för jättefint omdöme. Våra fiskare är vårt nav. Välkommen igen!

Omdömet skrevs 31 maj 2020 från mobil enhet

Spiken är ett vackert och trevligt utflyktsmål. Det är härligt att strida runt i Spiken och titta på utbudet i fiskbutikernas och på restaurangerna. Allt är samlat längs ut mot sjön och är lättöverskådligt. Väner-Löjrommen är en delikatess som vi gärna inhandlat i Spiken

Datum för upplevelsen: maj 2020
1  Tack Demmereserjordenrunt
MarikaG44, Informationsansvarig på Spikens Fiskehamn, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2020

Tack för ditt jättefina omdöme, välkommen igen!

Omdömet skrevs 25 oktober 2019 från mobil enhet

Härligt litet fiskarsamhället längst ut på kållandsö.
Kanonbra Ställplatser för husbilar. På restaurangen längst ut på piren åt vi laxpizza och bakad potatis med fyllning. Alla var mycket nöjda. Åk hit och köp med dig rökt sik, kanongott.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
1  Tack JM52_13
MarikaG44, Informationsansvarig på Spikens Fiskehamn, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2019

Tack för ditt jättefina omdöme och din rekommendation till andra att besöka oss och köpa med sig fisk från våra rökerier där hantverket med att röka fisk lever vidare. Vi har en husbilparkering som vi hoppas kunna utveckla ännu mer till riktiga ställplatser då det blir trångt på högsommaren, men fint att du tyckte om den som den är idag också. Välkommen igen!