“Fullt med flugor”
Omdöme om Cyrano Lidkoping

Cyrano Lidkoping
Rankad som nr 18 av 72 Restauranger i Lidköping
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Uteservering
Beskrivning: Vi är mest kända för provencelska pizzor som vi bakar i äkta vedeldad stenug från råvaror av högsta kvalitet. Vi tillagar allt efter hemlig sydfransk recept i vårt eget kök. Vi serverar också medelhavs inspirerad ala carte med härliga urval av viner och öl
Omdömet skrevs 12 juni 2022

God mat, men inget vi kunde njuta av på grund att restaurang fullt med flugor!! Minst 10 st flugor vart i maten och hamnat i våra dryckor (öl glaset o kaffe). Jag tog bilder. Det måste finnas nån skydd myt dom, farligt att dom sätter sig på mat med infektioner och flyger rakt i ansikte. Måste finnas något förbättring med det! Jätte störande …man kan inte slappna av prata o äta när massa flyger överallt…
Ganska god mat, men dåligt servering. Man måste gå till kassan för att få menu, tar långt tid tills nån kommer att ta beställning. Och det är inte första gång.
Personalen måste lära sig mer om servering.
När jag sa till perosnalen om flugor att vi fått dom i vår dricka så fick ingen ens enkelt ”ursäkt” bara ”åh jag förstår d för att vi brukar öppna fönstrena”…

Datum för besöket: juni 2022
Tack Anastejsha000

Omdömet skrevs 2 april 2022 från mobil enhet

Trevligt inredd restaurang men kan inte rekommendera stället. Dyrt, vi fick vänta jättelänge på maten och det smakade inte särskilt gott heller.

Datum för besöket: april 2022
Tack Anders S
Omdömet skrevs 21 mars 2022 från mobil enhet

2 poäng är för lite 3 för högt.
Prislappen på den trerätters som är kvällens erbjudande är riktigt bra. Dock är tyvärr inte smakupplevelsen den samma. Vi får en förrätt av räkcocktail som förmodligen levereras med
Handskalade räkor från förra veckan, inget smakar unket, men det smakar just ingenting. Pizzan är riktigt tunn och krispig som man förväntar sig på denna restaurang, men ingredienserna ger mycket liten återbäring för smaklökarna. Créme bruléen skriker prefab och serveras kall, vilket ger en avsaknad av kvalitet.

Man jobbar väldigt lite med servicen och när vi ropar hej då in i baren, får vi ett gensvar med ryggen vänd mot oss.

Vid närmare eftertanke landar vi på två poäng!

Det hela lämnar stort utrymme för
Förbättring!

Datum för besöket: mars 2022
Tack Kvist
Omdömet skrevs 16 februari 2022 från mobil enhet

Beställde lax som inte var anrättad på ett smakligt sätt. Fick efterrätt som kompensation - den var god.

Datum för besöket: februari 2022
Tack mariannep508
Omdömet skrevs 23 december 2021 från mobil enhet

God men ganska liten pizza. Är man hungrig borde man beställa något mer än bara en pizza. Lite ouppmärksam personal. Man får gå och betala i kassan på vägen ut.

Datum för besöket: december 2021
Tack Pernilla U

Resenärer som tittade på Cyrano Lidkoping tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Cyrano Lidkoping? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.