Höjdpunkter från omdömen
Fint utflyktsmål på ett rev i Vänern

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Linnadolf
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 49 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

En smal väg för oss ut till en parkering som vid mycket folk blir full fort. En trevlig promenad på ca 4 km tar oss till den sista stenen innan revet försvinner ner i Vänern för att fortsätta i Dalsland. Sista kilometern var det lite större stenar som man fick gå i vilket kan bli tungt. Några picknickbord fanns utefter vägen. Vi såg tre ormar och hörde några fåglar. Spännande ställe.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
1  Tack Pia C
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt vackert ställe! Bra "vandring" ut till spetsen. Svårt med parkering dock pga. Väldigt populärt vid fint väder.

Tack Linnadolf
Omdömet skrevs 27 juli 2020

En härlig promenad ut till spetsen blev det, tonårsbarn + hund av mindre ras. Gick hur bra som helst. Fanns ett par bänkar utmed, annars bra stenar man kunde fika/äta vid.

Tack SandraO1949
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Mycket turister, mycket folk.
Det är under större delar av promenaden till revet längst ut väldigt jobbigt underlag att gå på. Det är grus och stenar som man sjunker ner i och blir lite som att pulsa fram i snö.

Tack lakaien
Omdömet skrevs 8 april 2020 från mobil enhet

Spännande och ovanligt, väl värt promenaden. Inte var dag en går fem kilometer rakt ut i Vänern. :) Ganska långa partier med rullsten som kan vara utmanande för äldre. Inget jag skulle rekommendera med barnvagn.

Datum för upplevelsen: april 2020
1  Tack jask75