“Lite mat i magen”

Spikens Brygga
Rankad som nr 19 av 79 Restauranger i Lidköping
Kök: Fisk och skaldjur, Svenskt
Omdömet skrevs 18 augusti 2017 från mobil enhet

Ligger fint längst ut vid spikens fiskehamn. Trevligt att sitta ute vid vattnet och äta. Maten va si och sådär. Laxtallriken va god enligt andra, men jag åt bakad potatis med räkröra. Det fanns 1 räka i röran. Räksmörgåsen va mycket liten. Tallrikarna bestod av papper, små enkla vattenglas. Här finns det lite att jobba på så kan det bli ett toppenställe och få högre poäng!

Tack ingelagr

Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt rökt lax med potatissallad, gott bröd och en alkoholfri öl till. Det var riktigt gott och mättande. Minus för att det var plastglas och plastbestick.

Tack IRR99
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Spikens brygga är riktigt mysigt ställe. En pärla. Skön atmosfär, trevliga handlare och goda maträtter att avnjuta. Vi smakade olika sorters varmrökt lax med hjortronets och räkmackor till frukost. Hundvänlig.
Ok dusch/toalett. Övernattning 120kr i hamnen eller med husbil.

Tack Veronica N
Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Hela familjen åt gott och smidigt trots semestertider och köer. Lätt att parkera och fint område att strosa runt i. Lätt val är fisk såklart. Finns också mycket att göra och runt omkring området. Mysfaktor.

Tack Patrick C
Omdömet skrevs 20 juli 2017

Underbar lax med hjortronsås. Pizza med räkor eller lax. Löjrom. Vin och öl.Här finns allt för alla. Dessutom trevlig personal

Tack Karin L

Resenärer som tittade på Spikens Brygga tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Spikens Brygga? Berätta vad du tyckte!