“Halvhjärtat...”

Spikens Brygga
Rankad som nr 18 av 79 Restauranger i Lidköping
Kök: Fisk och skaldjur, Svenskt
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Vill börja med att servicen är förträfflig. Bemötandet är jättebra och ambitionerna att tillgodose gästerna är höga. Det skapar förväntningar som dessvärre inte infrias.
Maten är inte så god. Pastasalladen är smaklös, Pizzan är överlastad med ost. Räksmörgåsen är klen och utan finess.
Läget är fantastiskt och bryggan är härlig att sitta på. Lite trist med högtalarutrop, stora soptunnor och diskinsamlingen precis intill borden.

Tack Oskar G

Omdömet skrevs 13 maj 2017 från mobil enhet

Lite kallt och blåsigt uppskattade inglasad bryggdel med värme. Njöt av god äppelkaka med vaniljsås och kaffe

Tack Berit N
Omdömet skrevs 31 augusti 2016

Efter läckö slott åkte vi till spikens brygga och åt fish and ships friterad gös himmelsk gott skagenröra med mycket hela räkor suveränt gott. Hit vill man komma och äta av deras delikatesser

Tack Rolf N
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Åk hit och ät laxpizzan eller räkpizzan. Är den godaste pizza jag någonsin ätit! Grymt god! Bra service och utsikten är så fin.

Tack 882jeanettee
Omdömet skrevs 13 augusti 2016

Vi var några vuxna som valde att äta lunch på denna restaurang. Västerbottenpajen var mycket god. Potatissalladen och laxen likaså. Tämligen rikliga portioner och som sagt mycket gott. Ett minus för dåligt avtorkade bord.

Tack Birgitta T

Resenärer som tittade på Spikens Brygga tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Spikens Brygga? Berätta vad du tyckte!