“God mat men dålig service”

Lidkopings Stadshotellet
Rankad som nr 30 av 73 Restauranger i Lidköping
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Detta var inte alls bra. Vi blev inte alls prioriterade (var bara två) och fick vänta 10 min och då undrade de va vi ville dricka utan att vi ens hade en meny. Fick menyn och fick vänta 10 min på att få beställa. Sedan vänta igen för att få drickan medans gäster som kommit efter oss fick dryck och mat... Sedan kom aldrig någon i personalen och frågade om vi ville ha mer och dricka eller efterrätt, trots upprepade försök att få kontakt med personalen. Sedan fick vi vänta i 20 min på att få kontakt med personalen och be om notan. Här såg vi att flera gäster gick fram och påpekade att de ville betala. Vi fick tillslut kontakt med en som skulle komma tillbaka men det gjorde hon inte utan började hjälpa andra istället. Efter 10 min så gick jag fram och sa till dom att vi ville betala men fick då inget trevligt bemötande. Rekommenderar inte.

Datum för besöket: februari 2020
Tack sofia7532489

Omdömet skrevs 5 januari 2020

Vi besökte Stadtshotellet en lördag den 4 januari. Då hade hotellet tydligen stängt så menyn på restaurangen visade sig vara något begränsad (fanns tre förrätter, varmrätter och desserter), det borde ha informerats om vid bokning. Dock var maten förvånansvärt bra, över våra förväntningar!
Vi fick ett bord mitt emot baren. Då vi endast var 2-3 bord totalt skulle de kunnat gett oss ett trevligare bord så vi sluppit lyssna på personalens diskussioner.
Bra och trevlig servitör, men lite oslipad.

Datum för besöket: januari 2020
Tack AnderssonHanna
Omdömet skrevs 27 oktober 2019

Väldigt fattig bufféutbud. Fast det är inget fel på det som serveras. Fräscht och aptitligt. Det som saknas är väl tillbehör till de produkter som ligger i buffén. Kött i olika former men inte en sås eller röra till, gör den delen väldigt torr. Sill utan varesig gräddfil potatis eller ägg. Lax i olika former med en o samma sås till. Fattigt med grönsaker. Till det varma brukar man få senap, HP-sås, ketchup eller nåt annat att krydda upp det med. Inget sånt här. Nja, vi har gett det två chanser då man kan missa saker i premiären men nu var det sista gången.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Johan F
Omdömet skrevs 16 oktober 2019 från mobil enhet

Beställde wienerschnitzel med stekt potatis, skulle inte vilja det kalla det stekt potatis...Lite sås och fullständigt smaklöst. Att betala 185 kr känns verkligen i överkant för måltiden. Känns som en dagens på en vägkrog.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack lennier2019
Omdömet skrevs 27 september 2019

Verkade som delar av personalen hade "firmafest" vilket gjorde att vi hade svårt att prata med varann.
Måltiden var bra, den arbetande personalen var väldigt trevlig.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Adventurer725462

Resenärer som tittade på Lidkopings Stadshotellet tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Lidkopings Stadshotellet? Berätta vad du tyckte!