“Bra och god lunch”
Omdöme om Skafferiet

Skafferiet
Rankad som nr 5 av 77 Restauranger i Lidköping
Prisklass: 75 kr - 300 kr
Beskrivning: ”Vi vill att ni ska känna er som hemma i vår matsal, ni ska få vällagad mat med goda smaker. Vi förespråkar enkel och riktig mat, tillagad från grunden. Ni ska få den bästa service för ni är speciella för oss.”
Omdömet skrevs 6 oktober 2023

Vi åt torsk och hjortfärsbiff tillbaka lunch. Salladsbuffén kunde har varit lite mer varierande. Gott!
Liten kaka till kaffet.

Datum för besöket: oktober 2023
    • Atmosfär
Tack Tourist731292

Omdömet skrevs 11 juli 2023 från mobil enhet

God lunch (köttbullar, potatispuré & gräddsås med klassiska tillbehör). Vi satt ute, hade gärna haft ett parasoll i solen dock. Salladsbuffén va dock liten, men med förklaring att det va för att kunna hålla nere priserna. Kaka till kaffet efter iallafall, alltid mysigt.

Datum för besöket: juni 2023
Tack JohannaJ787
Omdömet skrevs 23 mars 2023

En trivsam lunchkrog med ett varierat antal rätter på menyn varje vecka. Där finns alltid också hemlagade köttbullar som ett förnämligt alternativ. Boka gärma bord till lunch. Det är nästan alltid fullt och det är ofta förbokade bord

Datum för besöket: mars 2023
1  Tack mofa1896
Carina B, Ägare på Skafferiet, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2023

Tack för fina ord.

Omdömet skrevs 17 februari 2023 från mobil enhet

Jag köpte en saftig pannbiff med rödvinssås,champinjoner och potatismos och det var en väldigt god lunch.

Svensk husman i sitt esse

Datum för besöket: februari 2023
Tack Per R
Carina B, Ägare på Skafferiet, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2023

Precis som det ska vara, tack

Omdömet skrevs 19 juli 2022 från mobil enhet

Fantastiskt god lunch, förmodligen den godaste pannbiffen med mos, gräddsås och lingon jag nånsin ätit. Trevlig service och miljö.

Datum för besöket: juli 2022
Tack evulan
Carina B, Ägare på Skafferiet, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2022

Men vad roligt att höra. Vår personal är vi så tacksamma för.

Resenärer som tittade på Skafferiet tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Skafferiet? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.