“Ät inte här!!!!”

Rankad som nr 45 av 71 Restauranger i Lidköping
Kök: Svenskt, Internationellt
Middagsalternativ: Middag, Lunch
Middagsalternativ: Middag, Lunch

Hon som styr och ställer här tycker att du äter för mycket fast det är buffé och man även i reklamen säger att du får äta så mycket du vill och hon säger det till dig!
Hon säger till folk som sitter i två timmar att de sitter för länge!
Hon kommenterar om du lämnar mat på tallriken.
Gå aldrig någonsin hit!

Datum för besöket: juni 2020
Tack Barguiden

Omdömet skrevs 4 maj 2021

Kärringen som äger stället håller företagets slogan högt " ett värdelöst bemötande, mat i hemkunskapsnivå och fullkomlig avsaknad av kompetent personal är något vi på the view värnar om". Är ni hungriga och sugen på nått gott och de inte finns några andra val...jag rekommenderar hunger isåfall. Det enda som är bra är Quizen och fatbärsen, det är det enda som inte kärringen kan ödelägga.

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack 607pellep
Omdömet skrevs 31 januari 2021 från mobil enhet

Mysig miljö med utsikt över Lidköpings torg ligger The View. Mannen åt en nötburgare och jag åt fläskfile planka med kantarellsås. Mkt gott o vällagat. Bra priser så rekommenderas. Dessutom är det svenskt kött

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack 210nina
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Vi träffade några vänner i Lidköping och stannade till på The view för att ta något att dricka. Trevlig personal som gav service direkt. De har en uteplats där det var bra coronaavstånd.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Pia C
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Mycket god kycklingfiléplanka. Uppmärksam, snabb och trevlig service. Bra "coronaavstånd" mellan de olika sällskapen i lokalen. Vi är mycket nöjda.

Datum för besöket: juli 2020
Tack andfoo

Resenärer som tittade på The View Café & Restaurang tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt The View Café & Restaurang? Berätta vad du tyckte!