“Middag ”

Rankad som nr 1 av 72 Restauranger i Lidköping
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Fantastisk personal, som gör sitt bästa för att vi ska få en bra matupplevelse med alla tillbehör.
Vinet var väl valt!
Köttet gott!
Tillbehör ok!
Motsvarade våra förväntningar.
Vi var absolut nöjda.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack 14146elisabetb

Omdömet skrevs 17 september 2020 från mobil enhet

Ny ägare så var tvungen å prova. Tog det dyraste, ryggbiffen med örtslungad potatis å rödvinssås. Överlag en mycket bra å intressant meny. Biffen var snudd på magisk å overkligt god å mör, serverades med rejäl kappa som en bra biff ska göra. Rödvinssåsen va pricken över i:et. Äntligen lite nivå på ett ställe i stan. Servicen hänger med på samma nivå. Well done

Datum för besöket: september 2020
3  Tack MSfinal
Omdömet skrevs 26 augusti 2020

Fantastisk miljö och en helt fantastiskt service!! Maten var 10/10 lidköpings absolut bästa ställe. Helt fantastiskt

1  Tack hampusj1995
Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Supergott, perfekt läge, bra service och god dryck, både öl och vin.

Vi åt både Langos med räkor och löjrom , kötträtt och burgare. Allt var helt perfekt.

Dessutom service med lite extra finess, coronaavstånd mellan sällskapen och goda drycker.

1  Tack 753lilic
Omdömet skrevs 21 augusti 2020 från mobil enhet

En tidig middag. Trevlig miljö, suverän service och fantastiskt gott. Vi blev så mätta så vi inte orkade någon efterrätt...

3  Tack 754m_rtens

Resenärer som tittade på Restaurang Bakgår'n tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Bakgår'n? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.