Öppet i dag: 12:00 - 17:00

Omdömet skrevs 3 augusti 2016
Isabella A
London, Storbritannien
Läs alla 10 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 7 november 2017

Var där med 8 barnbarn på en berättardag. Väldigt intressant tyckte de. Fick även se gammelgäddan simma i akvariet. Kanon dag på Vänermuseet.

Datum för upplevelsen: april 2017
1  Tack Bo B
Omdömet skrevs 3 augusti 2016

Ett intressant museum om det som händer och har hänt runt Vänern, både ovan vattnet och under. Kombinerat med en shop som har både lokala föremål samt info om Vänern

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Isabella A
Omdömet skrevs 18 december 2015

Jag är svag för pedagogiska museum som entusiasmerar och väcker lust att lära. Detta lyckas Vänermuseet med. Besök!,,

Datum för upplevelsen: juli 2015
Tack JDofSweden
Omdömet skrevs 8 juli 2015

mysigt museum med bra utställningar och lite extra att göra för barn.Akvarier med Vänerns fiskar och bra info om vänern

Datum för upplevelsen: juli 2015
Tack sorenyoda
Omdömet skrevs 4 november 2014

trevlig reception med rättvise-handel. intressanta föredrag och utställningar. ligger fint med utsikt mot Vänern och Kinnekulle.

Datum för upplevelsen: september 2014
Tack kongopelle