Öppet i dag: 12:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
enkelt och billigt sätt att fördriva tiden

Lätt att fördriva tiden med barn. minus att en del saker var trasiga. lampor och annat. Annars ... läs mer

Omdömet skrevs 22 november 2018
EvaH2505
Lidköping, Sverige
Barnupplevelse

Var där med 8 barnbarn på en berättardag. Väldigt intressant tyckte de. Fick även se gammelgäddan ... läs mer

Omdömet skrevs 7 november 2017
Bo B
Mariestad
Läs alla 10 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 8 juli 2015

mysigt museum med bra utställningar och lite extra att göra för barn.Akvarier med Vänerns fiskar och bra info om vänern

Datum för upplevelsen: juli 2015
Tack sorenyoda
Omdömet skrevs 4 november 2014

trevlig reception med rättvise-handel. intressanta föredrag och utställningar. ligger fint med utsikt mot Vänern och Kinnekulle.

Datum för upplevelsen: september 2014
Tack kongopelle
Omdömet skrevs 1 november 2014

Extremt servic inriktad peronal. Tack för det!! Utställningen var väldigt intressant för mig 60 plus och mitt barnbarn 11 år. Tillbringade över 1 timma där. Det enda negativa vi kan komma på är att vissa saker som man kunde göra sjäv inte riktig fungerde

Datum för upplevelsen: oktober 2014
Tack Annbe20
Omdömet skrevs 2 december 2013

Vänermuseet i Lidköping är ett mycket sevärt och välplanerat. Det visar olika delar som har med Vänern att göra. Sjöfart, fisk, båtar, konst, mm. Visar allt i ett bra historiskt perspektiv.

Datum för upplevelsen: juli 2013
Tack HigginsLidk_ping
Omdömet skrevs 22 juli 2013

Ett mycket informativt och snyggt museum lite annorlunda men väl värt ett besök, trevlig utställning för barn om Nils Holgersson.

Datum för upplevelsen: maj 2013
Tack Divadiplomat