Höjdpunkter från omdömen
Vitt och fint! Helt och rent!

Förstås ett mycket trevligt slott. Kanske hade jag lite för höga förväntningar på både den ... läs mer

Omdömet skrevs 1 oktober 2022
VeniUltra
Hallands län, Sverige
Fantastisk slottsvandring

Fantastiskt slott o trädgård. MYCKET trevlig guide, som lotsade oss genom våning 3. Tjejen var ... läs mer

Omdömet skrevs 22 augusti 2022
Agnall57
Tranas, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 402 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 22 augusti 2022 från mobil enhet

Fantastiskt slott o trädgård.
MYCKET trevlig guide, som lotsade oss genom våning 3. Tjejen var mycket engagerande i sin guidning.
Även tjejen i trädgården var mycket trevlig.

Tack Agnall57
Omdömet skrevs 21 augusti 2022 från mobil enhet

Slottet, toppen.
Vi åt på Stallet: HEMSKT , en torr bagel med tjock smaklös fyllning. Brödet kändes som det var bakat när slottet byggdes.

Tack 92helenah
Omdömet skrevs 13 augusti 2022 från mobil enhet

Slottet i sig är fantastiskt. Finns mycket att ta del av även om du inte tar en guidad tur. Fina omgivningar.

Slottsbutiken var en stor besvikelse. Alldeles för mycket massproducerade saker och alldeles för lite med slottsanknytning.

Tack MonicaK66
Omdömet skrevs 5 augusti 2022 från mobil enhet

Fantastiskt vackert och välbevarat slott.
Många timmar att ta sig igenom för den med intresse för historia.

Perfekt dagsutflykt!

Tack Resort23585994748
Omdömet skrevs 29 juli 2022 från mobil enhet

Vilket slott! Mycket att se, vackra miljöer och bra information. Vackert att promenera runt utanför. Tyvärr hann vi inte med att gå på guidning, det får bli nästa gång.

Datum för upplevelsen: juli 2022
Tack 191maline