“Sigrid Storråda”

Läckö Slott
Rankad som nr 1 av 13 saker att göra i Lidköping
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs januari 17 2017

Bra omgivning för alla åldrar och fantastiskt vackert slott , besök gärna ett vacker Vikingaskepp Sigrid Storråda som ligger i hamn under sommaren .

Tack Viking J

Omdömet skrevs december 30 2016 från mobil enhet

Mycket intressant guidad tur. Vacker miljö. Fanns parkering för husbil och det hade jag gärna åkt dit med om jag vetat. Trevlig guide. Rekommenderar att besöka den vackra plats!

Tack kasanas
Omdömet skrevs oktober 18 2016 från mobil enhet

Bra besöksmål med möjlighet till bad för både vuxna och barn. Utställning i Läckö slott med olika teman varje år.

Tack 49freddien
Omdömet skrevs oktober 17 2016 från mobil enhet

Ett fint slott som ligger fint utmed vänern. I ekens skärgård.
Gick en guidad tur, guiden kunde sin sak.
Gick även runt och titta på utställningen, olika utställningar varje år

Tack Catarina W
Omdömet skrevs oktober 2 2016 från mobil enhet

Jätte mysig ställe! :) och om man har redan bestämt sig att åka till läcke så kan man besöka spiken på vägen :)

Tack Soheil R

Resenärer som tittade på Läckö Slott tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Läckö Slott? Berätta vad du tyckte!