“Positivt överraskad!”

Restaurang Italia
Rankad som nr 14 av 72 Restauranger i Lidköping
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Vi tog med oss varsin pastarätt och var båda väldigt nöjda. Jag åt en di mare med skaldjur. Super fräscht och bra tillagade.
Hustrun tog en vegetarisk med tomatsås och han verkligen gillade smakerna från tomatsåsen.
Lite oreda vid beställningen men vad för det när de levererar kanon bra mat!!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Daniel C

Omdömet skrevs 2 november 2019 från mobil enhet

Superbra restaurang! Vi önskade råbiff men det fanns ej på menyn,men vips så hade kocken ordnat fram en av de bästa råbiffarna jag någonsin ätit

Datum för besöket: november 2019
Tack 152kiak
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Drar ner betyget kraftigt då man väljer billigt skivat pålägg som man sedan tärnat och lägger på pizzan. Dessutom var det ingen direkt smakupplevelse som man direkt säger ett "mmm" om heller.
Tog sin tid att bli betjänad. Fick höra 3 gånger från en pojkspoling att han kommer snart och dessutom tilltalar oss som är dubbelt så gamla för "grabbar". Tog närmare 30 min från att vi kom tills vi fick i alla fall beställt något att dricka bara, lägg sedan på väntan till pizzan var klar. Vi spenderade totalt närmare 2 timmar där.
Gå vidare, det finns säkerligen betydligt bättre pizzerior att sitta vid och slippa bli kallad för "grabbar"

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack Aleksandro79
Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Välskött lokal, trivsamt, Bra matsedel, kunnig och trevligt personal. Maten vällagad och rimliga priser. Åker därifrån nöjd och belåten. Familjen är också nöjda..

Datum för besöket: juni 2019
Tack Resatosman
Omdömet skrevs 7 januari 2019

vi är ett gäng motor cyklister som träffas på italia varje torsdag kväll och det är alltid lika trevligt maten är mycket bra denna torsdag var det en kött bit med stekpotatis o god sås personalen är toppen särskilt kocken har han tid så kommer han ut o pratar ett bra ställe rekomenderas starkt

Datum för besöket: januari 2019
Tack dodge601

Resenärer som tittade på Restaurang Italia tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Italia? Berätta vad du tyckte!