“Vilket lyft!”

Rhodos Pizzeria & Restaurang
Rankad som nr 37 av 73 Restauranger i Lidköping
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

HAr renoverats och uppfräschats sej otroligt mycket, ny meny men väldigt snabb service och god mat. Miljön i resturangen har blivit så trevlig, och fått en fräsch känsla! Toppen!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack MagnusC998

Omdömet skrevs 2 januari 2021

Vi har tidigare alltid varit nöjda med maten på Rhodos Pizzeria i Lidköping.
På Nyårsdagen bestämd min fru jag och våra vänner att vi skulle gå ut och äta på Rhodos. Vi beställde in fyra Black and White, vi fick in maten, jag kände med en gång en sötaktig lukt och det smakade lite konstigt, reagerade inte så mycket på det till en början, men när min fru skulle börja äta på sin fläskfilé och hon spottade ut den första tuggan då förstod vi var lukten kom ifrån, min frus och våra vänners fläskfilé luktade fruktansvärt, en stark sötaktig lukt och min fru och väninna påpekade att den smakade härsket. Jag gick då fram till servitören och informerade honom om att fläskfilén var dålig, han svarade mig att det var bara en lite bit kvar på min tallrik, jag bad honom lukta på biten som var kvar men det ville han inte utan ha började gorma över mig att jag hade kommit fram till bardisken istället för att ropa på honom från bordet, han fortsatte sedan vi bordet att gorma om samma sak, jag försökte att återkomma till att fläskfilén var dålig men det var inget fel på den utan problemet var att jag hade burit mig illa åt som kom fram till bardisken med min tallrik.
Ni och liksom jag som tidigare äter där och tycker att maten smakar bra, vi borde nog ta oss en allvarlig fundering på var gränsen går för Rhodos när dom anser att maten är bra fast den är skämd.
Jag fick en kraftig diarré när jag kom hem, så jag har bestämt mig, kommer aldrig att gå dit mer.

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack 400curte
Omdömet skrevs 19 november 2020

Många stammisar som dricker öl.
Ibland stämmer inte notan med priset i menyn av någon konstig anledning.

1  Tack Barguiden
Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Var där med mina tre barn, av erfarenhet vet jag att vi klarar inte mer än två pizzor tillsammans. Dagens rätt kostade 95 kr. Alltså 190 kr för två pizzor med dryck. Ville sedan ha två glas vatten, sa att vi kunde dela pizzorna själva. De slizade dem... När notan kom fick vi betala 70 kronor extra för att de slisat pizzorna och för de två vattenglasen, är det rimligt? Pizzorna var ok, vad gällde servicen märktes det att de inte ville ha barnfamiljer...

1  Tack 686per
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Vi åt lunch och inom familjen beställde vi tre olika pastarätter; carbona, bolognese och dagens. Den sistnämnda var pasta med grönpepparsås med fläsk och hade en märkligt söt smak och ordentligt överkokt pasta. Barnen, som normalt tycker om pasta, hade svårt att få i sig sin carbona respektive bolognese. Det enda positiva var egentligen personalen, som var mycket trevlig.

Tack annika888

Resenärer som tittade på Rhodos Pizzeria & Restaurang tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Rhodos Pizzeria & Restaurang? Berätta vad du tyckte!