“Bästa lunchen på Spiken”

Restaurang Sjöboden
Rankad som nr 2 av 72 Restauranger i Lidköping
Kök: Europeiskt, Fisk och skaldjur, Svenskt, Skandinaviskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 19 september 2022 från mobil enhet

Spikens en solig lördag i September och sedan en lunch på absolut bästa restaurangen i Spiken. Vi valde lunchalternativet med lax och en löjromssås, de hade dock många andra spännande rätter på sin meny.

Datum för besöket: september 2022
Tack Greoliers

Omdömet skrevs 18 juni 2022

När vi besöker Lidköping, är det alltid obligatoriskt att inta en måltid vid Sjöboden. Tyvärr missade vi deras fisk- och skaldjursbuffé som startar 14/6.
Maten smakade bra och vi var nöjda. Trevligt bemötande från personalen.

Datum för besöket: juni 2022
Tack Nonno H
Omdömet skrevs 16 april 2022 från mobil enhet

Petter levererar alltid en förstklassig matupplevelse. Närproducerat när det är som närmast och bäst. Har men dessutom förmånen att få ett tips från vinlistan av mäster själv, ja då e den en klar femma plus!

Datum för besöket: december 2021
Tack JohanK672
Omdömet skrevs 16 september 2021 från mobil enhet

Före golf på Läckö GK bjöd jag min kusin från Chicago på abborrfile med kantareller. Smaklöst och så få kantareller så det hade varit bättre utan!

Datum för besöket: september 2021
1  Tack GrandTour661095
Omdömet skrevs 6 september 2021

Detta var en mysig resturang som låg bredvid vattnet. Mycket god mat och trevlig personal. Vacker och fin utsikt.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack brittan55

Resenärer som tittade på Restaurang Sjöboden tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Sjöboden? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.