Bli belönad med One Key
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 21 juli 2023

Vi blev otroligt vänligt och tillmötesgående bemötta av personalen. Den trevliga personalen från receptionen, frukostrummet och städningen gjorde att den alltför mjuka sängen på rummet glömdes bort. Vi kommer gärna tillbaka

Tack Christian v
Omdömet skrevs 7 juli 2023 från mobil enhet

Fina rum men inget på hela hotellet var handikappanpassat.
Mycket trångt vid frukosten och svårt att komma fram med rullstol.
Otroligt låga toalettstolar.
Likaså vid hissarna dörren när man ska till rummet svårt att komma igenom med väska och rullstol
Till matsalen var det några trappsteg så det var helt kasst

Tack Sightsee64245921463
Omdömet skrevs 1 juli 2023

Hade önskemål om svalt rum, men fick det motsatta. Väldigt varmt rum med dålig/ingen ventilation. Öppet fönster med fläkt hjälpte lite, dock gjorde livliga fiskmåsar sömnen omöjlig.
Fanns inget svalt rum att byta till heller, så det blev 4 nätter med dålig sömn.

Frukost mycket bra, trevlig personal. Men det höjer inte totalupplevelsen direkt när man ej kan sova.

Tack hakannilsson2023
Omdömet skrevs 27 juni 2023

Jag och min dotter bodde två nätter på detta hotell, och var väldigt nöjda med att det fanns rum med två enkelsängar. Lite stök och oljud från gatan på kvällarna, men be om rum mot gården i så fall! Vi trivdes med det centrala läget, nära till allt.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack L5419IMyasmina
Omdömet skrevs 23 juni 2023

Vissa i personalen saknar kundservice. Blir irriterade om man påpekar något gällande vistelsen.
Varken säkerhetsskåpet eller det lilla kylskåpet på rummet fungerade.
Jag upplever både slarv med städning samt en försämring efter regelbundna besök under många år.

Datum för vistelsen: juni 2023
  • Restyp: Reste ensam