Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com176 US$
Travelocity176 US$
Priceline176 US$
Tripadvisor176 US$
Vio.com
Omdömet skrevs 5 september 2022

Fräscht rum, trevlig restaurang, ganska litet gym men vägs upp av bastun. Det som kan önskas är mer sås på maten och större utbud av öl. Väldigt trevlig hotellpersonal och ett gemytligt hotell överlag.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Mangsterr
Moa Ljungdahl, Other på Best Western Plus Edward Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2022

Hej Mangsterr,
Stort tack för att du har svarat på vår enkät, och för det fina omdömet! Jag hälsar er hjärtligt välkomna tillbaka till oss!
Vänliga hälsningar Moa, Hotellchef

Omdömet skrevs 6 augusti 2022 från mobil enhet

Vi fick vänta 1 timme och 20 min på maten i restaurangen Feeling lkp. Ingen förklaring eller dialog alls från personalen. När maten väl kom bad jag om mer bearnaisesås. En servitris kom då ut med aioli och sa att bearnaisen tyvärr var slut, ställde aiolin på bordet och gick.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack 677pers
Ulf Hemberg, Hotelldirektör på Best Western Plus Edward Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2022

Tråkigt att restaurangen inte levererade vad du hade förväntat dig. Vill informera om att restaurangen EJ drivs av hotellet men då deras gäst är vår gäst så skall jag tala med dem om din upplevelse..de finns under Feelinglkp

Omdömet skrevs 27 juni 2022

Fick ett litet varmt vindsrum som inte var städat efter föregående gäster (Skor i garderoben, smutsig utdragslåda med kvarglömt innehåll), lampor som inte fungerade etc.). Vatten i handfatet rinner inte bra.

Datum för vistelsen: juni 2022
  • Restyp: Reste ensam
Tack brimarfer
Omdömet skrevs 24 maj 2022

Cnetralt och bra läge!. Superbra personal och fruskosten mycket god.. Kommer definitivt att komma tillbaka fler gånger. Mycket att se runt Lidköpimng såsom Kinnekulle. Hindens rev och Läcko slott med omnejd.

Datum för vistelsen: maj 2022
  • Restyp: Reste ensam
Tack ramram66
Omdömet skrevs 26 april 2022

Ett bra boende i trevlig miljö med service inriktad personal!

Läget bra nära till centrum och parkeringsplatser.

Frukost fullvärdig samt maten på restaurangen god och vällagad. Kommer gärna tillbaka!.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack infoV2884FX