Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline117 US$
Travelocity117 US$
Orbitz.com117 US$
eDreams117 US$
ZenHotels.com121 US$
Omdömet skrevs 6 augusti 2022 från mobil enhet

Vi fick vänta 1 timme och 20 min på maten i restaurangen Feeling lkp. Ingen förklaring eller dialog alls från personalen. När maten väl kom bad jag om mer bearnaisesås. En servitris kom då ut med aioli och sa att bearnaisen tyvärr var slut, ställde aiolin på bordet och gick.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack 677pers
Ulf Hemberg, Hotelldirektör på Best Western Plus Edward Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2022

Tråkigt att restaurangen inte levererade vad du hade förväntat dig. Vill informera om att restaurangen EJ drivs av hotellet men då deras gäst är vår gäst så skall jag tala med dem om din upplevelse..de finns under Feelinglkp

Omdömet skrevs 27 juni 2022

Fick ett litet varmt vindsrum som inte var städat efter föregående gäster (Skor i garderoben, smutsig utdragslåda med kvarglömt innehåll), lampor som inte fungerade etc.). Vatten i handfatet rinner inte bra.

Datum för vistelsen: juni 2022
  • Restyp: Reste ensam
Tack brimarfer
Omdömet skrevs 24 maj 2022

Cnetralt och bra läge!. Superbra personal och fruskosten mycket god.. Kommer definitivt att komma tillbaka fler gånger. Mycket att se runt Lidköpimng såsom Kinnekulle. Hindens rev och Läcko slott med omnejd.

Datum för vistelsen: maj 2022
  • Restyp: Reste ensam
Tack ramram66
Omdömet skrevs 26 april 2022

Ett bra boende i trevlig miljö med service inriktad personal!

Läget bra nära till centrum och parkeringsplatser.

Frukost fullvärdig samt maten på restaurangen god och vällagad. Kommer gärna tillbaka!.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack infoV2884FX
Omdömet skrevs 27 mars 2022 från mobil enhet

Vill börja med att säga att bemötande från personal va bra och inget att klaga på gällande frukosten. Gällande säng så är den åt det hårdare slaget, så det beror på vad man gillar. Kan tänka mig att rummen blir varma på sommaren då det inte finns air conditioner.
När vi kom in på rummet så inser vi att ngn inte spolat efter sig på toaletten. Vilket gör att man ställer sig frågan, är toaletten inte städad efter förra gästen eller har personal använt den och inte städat efter sig?
Den synliga ytan i rummet va städat men inte resten. Och ett tips, en spricka i handfatet kan man lätt åtgärda så det ser trevligare ut.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack 175ulricas