“Familjär stämning och goda drycker utan onödig väntetid”
Omdöme om Hemma Hos Benjamin

Hemma Hos Benjamin
Rankad som nr 24 av 77 Restauranger i Lidköping
Beskrivning: God mat i gemytlig miljö Ni vet den där känslan när man inte vill att kvällen ska ta slut? När man får skåla med familj och vänner, äta god och vällagad mat i en varm och mysig miljö. Det är den känslan vi på Hemma Hos Benjamin vill förmedla i Lidköpings nya vardagsrum mitt i centrala Lidköping.
Omdömet skrevs 4 februari 2024 från mobil enhet

Vi anlände kring midnatt en lördagskväll och testade enbart drycken. Trots att set nästan var fullsatt fick vi snabb betjäning och sittplats. Ljudvolymen var fullt rimlig och stämningen god. Ett ställe jag gärna återvänder till för att testa maten också!

Datum för besöket: februari 2024
Tack T240XBrichardp
Omdömet skrevs 31 december 2023 från mobil enhet

Riktigt god mat och trevlig service! Vi var där sju kräsna restaurangbesökare och våra förväntningar infriades fullt ut!

Datum för besöket: december 2023
1  Tack Expedition786554
Omdömet skrevs 20 november 2023 från mobil enhet

Det är verkligen som man är i hemmamiljö.
Fantastisk mat & dryck med service utöver det vanliga.
Finns mat & dryck för alla plånböcker utan att man tullar på kvalitet.
Kålpannkakorna är ”to die for”.
Förrättssoppan… omg!!
Flatbread pizzan ”5 gubbar” får man inte missa!! Perfekt sharing-förrätt eller som egen varmrätt💥🇸🇪

Datum för besöket: november 2023
Tack TorkelZettergren
Omdömet skrevs 20 november 2023

Vi var där på tjejkvällen i stan och tog kvällens special på tavlan, rödingtartar som förrätt. Den var riktigt bra! Sedan klttbullar som varmrätt som också var jätte bra, avslutade med Créme brûlée som var perfekt! Prismässigt kan man bara säga wow, proffsig personal och snabb service

Datum för besöket: oktober 2023
    • Atmosfär
Tack Tom414243

Resenärer som tittade på Hemma Hos Benjamin tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Hemma Hos Benjamin? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.