990 kr
Helt återbetalningsbar innan lör 27 apr.
Frukost ingår
Ingen förskottsbetalning krävs
Bli belönad med One Key
Gösta E
Höstresa 2023
Omdöme om Hotell Radhuset
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 3 nov. 2023
Ett mycket trivsamt och gemytligt hotell med fantastiskt läge vid torget. Nära till restauranger och affärer.Fantastisk personal som man har roligt med å tjötar varje dag. Vi var 13 st å jag tror alla stortrivdes.
Datum för vistelsen: oktober 2023Resetyp: Reste med vänner
3,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Visa fler hotell i
Omdömet skrevs 20 oktober 2023

Super sköna sängar . 🤗 .. och en fika/mack tillgänglighet (dygnet runt) ..å sen frukost buffe till dess like 🥰🤭 .. suveränt! .. Rekommenderas stort ... Trevlig personal med 🤗 .. Återkommer garanti

Datum för vistelsen: oktober 2023
Restyp: Reste ensam
Tack Sofi P
Lovisa Lovborn, Hotelldirektör på Hotell Radhuset, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2023

Vad glada vi blir av att läsa att ni trivdes så hos oss ! :) Vi uppskattar er recension och önskar er varmt välkomna tillbaka :) Ha det gott tills dess!

Omdömet skrevs 30 september 2023

Fräscht och snyggt rum med bra sängar. Nyrenoverat badrum. Trevlig och servicevänlig personal. Bra frukost. Mjuka brödet kunde dock ha varit färskare. Kalasservice med fritt kaffe, bröd och mackor som ”mellanmål”

Tack Ingvar M
Lovisa Lovborn, Hotelldirektör på Hotell Radhuset, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2023

Vi tackar så Hjärtligt för det fina omdömet och det gör oss så glada att se att ni fick en så fin vistelse hos oss och i Lidköping :) VI önskar er varmt välkomna åter! :)

Omdömet skrevs 5 september 2023

Otroligt mysigt hotell med jättebra och personlig service. Tysta rum och bra frukost. De öppnade till och med frukosten tidigare då vi var flera som skulle vidare tidigt. Hotellet har perfekt läge mitt i Lidköping med stor parkering på torget.

Tack Malin C
Lovisa Lovborn, Hotelldirektör på Hotell Radhuset, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2023

Åh vad det värmer att se att ni trivdes så :) Vi önskar er ett varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 5 september 2023

Jättemysigt hotell! Gullig personal som fixade extra tidig frukost då vi skulle iväg tidigt och tävla. Väldigt uppskattat att det fanns kvällsfika att förse sig med hela kvällen. Tack för en superbra vistelse ❤️

Tack Tina J

Tack så hjärtligt för ert fina omdöme ! Vi blir så glada att ni trivdes så hos oss och önskar er varmt välkomna åter :)

Omdömet skrevs 21 augusti 2023

Utmärkt läge vid Stora torget. Rent och prydligt. Trevliga frukost- och samlingsrum centralt med möjlighet till kaffe, te, juice, kaffebröd, smörgåsar, frukt mm på kvällen.
God, innehållsrik frukost med bla äggröra och bacon.
Serviceminded personal som gav ett mycket trevligt intryck redan vid bokningstillfället.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Adventurer310481

Tack så mycket för din fina recension! Det glädjer oss mycket att ni fick en så fin vistelse och trivdes hos oss :) Vi önskar er Hjärtligt Välkomna åter!