Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com126 US$
Priceline126 US$
Travelocity126 US$
Vio.com126 US$
Orbitz.com126 US$
Omdömet skrevs 19 augusti 2022 från mobil enhet

Trevligt hotel med hemkänsla. Fokus på allmänna lokaler med effektiva sovplatser. Generös frukost buffé. Dessutom snacks både sött och salt 24/7 .
Centralt läge med trevlig och hjälpsam personal.
Rekommenderar varmt hotellet om ni skall till Lidköping.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack 757ceciliar
Omdömet skrevs 16 augusti 2022

När hotellet är fullbelagt är det alldeles för trångt i frukostmatsalen eller rummet som det ju egentligen är. Hotellet ligger central vilket är bra. Nej det är inte värt att bo där för 1400 kr/natten.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Millis1970
Omdömet skrevs 6 juli 2022

Dåligt städat, låg bland annat en snusprilla under sängen och var hår i handfatet. Det var dessutom i princip stopp i handfatet. Vi bokade ett rum för två med plats för spjälsäng, det var det minsta rum vi varit med om och det var definitivt inte dimensionerat för det antal vi bokat för. Extremt dålig luft på rummet. Vi bokade med frukost men åt den bara en av tre dagar då vi inte upplevde att den var fräsch. Mycket flugor i/runt maten. Dyrt i förhållande till standard.

Trevlig personal och bra med fika och macka på kvällarna. Centralt läge.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack emelieb735
Omdömet skrevs 19 juni 2022

Vänlig , välkomnande personal. Fräscht rum (superior), bra frukost med stort utbud. Hade golfpaket med middag på Stadshotellet, bra mat. Hotellet bjöd på kvällsmacka och frukt + choklad till kaffet. Mycket prisvärt!

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack 47maijaj
Omdömet skrevs 22 maj 2022

Mycket välkomnande med smörgås o kaffebröd vid ankomst.
Trevligt bemötande.
Kanske lite dålig luft i rummet men att man kunde gå och ta en nattmacka lyfte hela upplevelsen.
Vi kommer stanna här nästa gång vi åker nedåt.

Datum för vistelsen: maj 2022
Restyp: Reste i arbetet