Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams132 US$
FindHotel139 US$
Travelocity139 US$
CheapTickets139 US$
Orbitz.com139 US$
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt trevligt bemötande på personal (Emma) vid ankomst. Hade bra tips på ställen att äta och vandra. Fräscht stort rum (bodde i ett familjerum) Lagom mycket att välja på till frukost och väldigt trevligt att det alltid fanns kaffe/te och smörgåsar/fikabröd som erbjöds dygnet runt.

Rumstips: Parkering finns utanför ingången till hotellet. Dock betalning. Easypark. Finns gratis långtidsparkering i närheten.
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack ELINN1
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Vi fick ett rent och fräscht rum, förutom badrummet som var i ett stort behov av renovering. Frukosten var bra men själva rummet du skulle äta din frukost i var litet, 6 st bord med 4 stolar vid varje bord. Bra service av personal både vid incheckningen & utcheckningen

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack halmstadbruden
Omdömet skrevs 16 september 2020

Litet oansenligt men väldigt trevligt hotell. Lite svårt att hitta entrén eftersom man trodde det var huset bredvid som var hotellet. Fräscha rum, trevlig personal. Bra frukost. Nära till sevärdheter och restauranger. Lite eftersäsong men fanns en del att se och göra.

Rumstips: Rum mot gatan/torget men inga problem med trafik, få parkeringar till hotellet, men staden erbjöd för tillfället gratisparkering utanför.
Datum för vistelsen: september 2020
Tack Lena E
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Ett fint litet hotell centralt i Lidköping. Vi fick ett nyrenoverat rum som var superfräscht på alla vis. Bra frukost och personalen var serviceinriktade och spred en god stämning. Vi fick vouchers till Stadts restaurang eftersom hotellet ännu inte hunnit fixa tv till rummet. Fin gest!!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack annika765
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

När vi kom till hotellet hade inte bokningen gått igenom via hotels.com. Receptionisten var oerhört hjälpsam och ringde runt till andra hotell men allt var fullt. Vi fick då ett erbjudande om enkelrum som vi tackade ja till. Rent rum och skön säng. God frukost men ett ganska litet frukostbuffé. Tillgång till bullar, smörgåsar på eftermiddagen och kvällen. Centralt läge och nära till allt. Nu var det gratis parkeringen på torget för bilen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Pia C