Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams132 US$
FindHotel139 US$
Travelocity139 US$
CheapTickets139 US$
Agoda.com139 US$
Omdömet skrevs 16 september 2020

Litet oansenligt men väldigt trevligt hotell. Lite svårt att hitta entrén eftersom man trodde det var huset bredvid som var hotellet. Fräscha rum, trevlig personal. Bra frukost. Nära till sevärdheter och restauranger. Lite eftersäsong men fanns en del att se och göra.

Rumstips: Rum mot gatan/torget men inga problem med trafik, få parkeringar till hotellet, men staden erbjöd för tillfället gratisparkering utanför.
Datum för vistelsen: september 2020
Tack Lena E
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Ett fint litet hotell centralt i Lidköping. Vi fick ett nyrenoverat rum som var superfräscht på alla vis. Bra frukost och personalen var serviceinriktade och spred en god stämning. Vi fick vouchers till Stadts restaurang eftersom hotellet ännu inte hunnit fixa tv till rummet. Fin gest!!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack annika765
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

När vi kom till hotellet hade inte bokningen gått igenom via hotels.com. Receptionisten var oerhört hjälpsam och ringde runt till andra hotell men allt var fullt. Vi fick då ett erbjudande om enkelrum som vi tackade ja till. Rent rum och skön säng. God frukost men ett ganska litet frukostbuffé. Tillgång till bullar, smörgåsar på eftermiddagen och kvällen. Centralt läge och nära till allt. Nu var det gratis parkeringen på torget för bilen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Pia C
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Centralt och prisvärt. Fräscha rum och bra frukost.
Dock lite litet rum och framförallt badrum, man fick sitta på sniskan på toa för knäna fick inte plats att sitta rakt fram för där var det en vägg. Obemmanad reception när vi kom på avtalad tid, fick ringa ett nummer. De hade missat våran bokning, kanske därför vi fick rummetmed minitoan. Vi fick extra värdevouchrar på stadshotellet som kompensation men där fanns inga lediga bord att äta.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack T-Fia
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Vi sov en natt på hotellet, två barn och två vuxna. Det positiva med hotellet var att sängarna var sköna. I övrigt var det mycket som kunde varit bättre. Rummet var jättesmutsigt och det var stora dammråttor på flera ställen. Tv:n var väldigt dammig den med, och kanalerna var inte inställda samt att tv-bilden var väldigt dålig. Badrummet kändes ostädat och det fanns bland annat hår i duschen. Badrummet luktade även lite lätt avlopp. Frukosten som erbjöds var en av de sämre jag ätit. Pga Corona (antar jag) var mackorna färdiggjorda. För mig som inte äter kött fanns bara ett alternativ och det var briemacka. Övriga hade ost/skinka eller ost/salami på sig. Pannkakorna var slut vilket gjorde barnen besvikna. Äggröran var katastrof. Fanns även yoghurt, juice, kokta ägg (gulan var helt grå så de hade nog kokat alldeles för länge och gick inte att äta), bacon (dessa tyckte ena barnet var väldigt goda) och köttbullar. Nä, rekommenderar inte det här hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack SannaF20