Kostnadsfri avbokning till den 21-12-18
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-17
eDreams130 US$
Agoda.com152 US$
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Vi sov en natt på hotellet, två barn och två vuxna. Det positiva med hotellet var att sängarna var sköna. I övrigt var det mycket som kunde varit bättre. Rummet var jättesmutsigt och det var stora dammråttor på flera ställen. Tv:n var väldigt dammig den med, och kanalerna var inte inställda samt att tv-bilden var väldigt dålig. Badrummet kändes ostädat och det fanns bland annat hår i duschen. Badrummet luktade även lite lätt avlopp. Frukosten som erbjöds var en av de sämre jag ätit. Pga Corona (antar jag) var mackorna färdiggjorda. För mig som inte äter kött fanns bara ett alternativ och det var briemacka. Övriga hade ost/skinka eller ost/salami på sig. Pannkakorna var slut vilket gjorde barnen besvikna. Äggröran var katastrof. Fanns även yoghurt, juice, kokta ägg (gulan var helt grå så de hade nog kokat alldeles för länge och gick inte att äta), bacon (dessa tyckte ena barnet var väldigt goda) och köttbullar. Nä, rekommenderar inte det här hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack SannaF20
Omdömet skrevs 6 januari 2020

Vi bokade ett rum med utsikt över torget där en lasershow utspelades vid midnatt. Vi fick ett bra hotellrum med sköna sängar och perfekt utsikt. Hotellet var fullbokat men det var lugnt och inga störande ljud. Parkering finns utanför dörren. WiFi testade vi inte. Eftersom receptionen var stängd fick vi ett SMS med all info vi behövde, Kaffe och tilltugg fanns i lobbyn. Det blev sen frukost på nyårsdagen, serverades fram till 11.00. Vi saknade inget och den var rejäl.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 484klase
Omdömet skrevs 9 december 2019

Servicen var utmärkt vid vår incheckning. Möjlighet till fika och smörgåsar ingick. Enklare rum, men bra för en övernattning. Rummet låg bra till vid sidogata, lugnt och tyst läge. Bra frukost. Läget i centrala Lidköping är mycket bra.

Rumstips: Gärna åt sidogata istället för mot torget för en tystare vistelse.
Datum för vistelsen: november 2019
Tack Ulrika J
Omdömet skrevs 25 augusti 2019

Centralt, och utomordentlig service. Tillgång till fika hela dagen, och senare på dagen kvällsmacka. Frukosten hade bra klass, så vistelsen var prisvärd. Utanför dörren på torget finns Lidköpings turistbyrå, så det är centralt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Christer S
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Vi bodde en natt, hade missat att receptionen inte var bemannad på kvällen, men man ringde o kollade om vi var på väg. Vi fick kod skickad för att komma in och vår nyckel låg i ett kuvert i receptionen. Smidigt hanterat. Vårt rum var litet, sängarna var ok, toalett med dusch var minimal men funktionell. Kvällsfika med färdigbredda smörgåsar, kakor och kaffe fanns för den som ville. Frukosten var ordinär hotellfrukost men när vi kom var mycket redan slut, personalen hade inte hunnit med i anstormningen av gäster.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 918matss