Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams131 US$
FindHotel130 US$
Orbitz.com131 US$
Travelocity131 US$
CheapTickets131 US$
Omdömet skrevs 6 januari 2020

Vi bokade ett rum med utsikt över torget där en lasershow utspelades vid midnatt. Vi fick ett bra hotellrum med sköna sängar och perfekt utsikt. Hotellet var fullbokat men det var lugnt och inga störande ljud. Parkering finns utanför dörren. WiFi testade vi inte. Eftersom receptionen var stängd fick vi ett SMS med all info vi behövde, Kaffe och tilltugg fanns i lobbyn. Det blev sen frukost på nyårsdagen, serverades fram till 11.00. Vi saknade inget och den var rejäl.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 484klase
Omdömet skrevs 9 december 2019

Servicen var utmärkt vid vår incheckning. Möjlighet till fika och smörgåsar ingick. Enklare rum, men bra för en övernattning. Rummet låg bra till vid sidogata, lugnt och tyst läge. Bra frukost. Läget i centrala Lidköping är mycket bra.

Rumstips: Gärna åt sidogata istället för mot torget för en tystare vistelse.
Datum för vistelsen: november 2019
Tack Ulrika J
Omdömet skrevs 25 augusti 2019

Centralt, och utomordentlig service. Tillgång till fika hela dagen, och senare på dagen kvällsmacka. Frukosten hade bra klass, så vistelsen var prisvärd. Utanför dörren på torget finns Lidköpings turistbyrå, så det är centralt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Christer S
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Vi bodde en natt, hade missat att receptionen inte var bemannad på kvällen, men man ringde o kollade om vi var på väg. Vi fick kod skickad för att komma in och vår nyckel låg i ett kuvert i receptionen. Smidigt hanterat. Vårt rum var litet, sängarna var ok, toalett med dusch var minimal men funktionell. Kvällsfika med färdigbredda smörgåsar, kakor och kaffe fanns för den som ville. Frukosten var ordinär hotellfrukost men när vi kom var mycket redan slut, personalen hade inte hunnit med i anstormningen av gäster.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 918matss
Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Personal som man bara kan drömma om, trevlig, engagerad. Rena och fräscha rum, kaffe 24 timmar med smörgåsar och kakor. Fri parkering, bara positivt. Återkommer gärna med familjen, vänner och ensam...

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Resatosman
ElinG279, Receptionschef på Hotell Radhuset, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2019

Hej. Tack för ditt fina omdöme. Roligt att höra att du trivdes så bra hos oss. Hjärtligt välkommen åter. Vänlig hälsning