Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams130 US$
Tripadvisor130 US$
FindHotel
Orbitz.com130 US$
Travelocity130 US$
Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Personal som man bara kan drömma om, trevlig, engagerad. Rena och fräscha rum, kaffe 24 timmar med smörgåsar och kakor. Fri parkering, bara positivt. Återkommer gärna med familjen, vänner och ensam...

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Resatosman
ElinG279, Receptionschef på Hotell Radhuset, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2019

Hej. Tack för ditt fina omdöme. Roligt att höra att du trivdes så bra hos oss. Hjärtligt välkommen åter. Vänlig hälsning

Omdömet skrevs 31 december 2018 från mobil enhet

Frukosten inehöll det man kan förvänta sig. Stort plus för all olika flingor och så vidare till fil och yoghurt.
Det var ganska lyhört. Sängarna var inte de skönaste jag sovit i. Det var små badrum. Annars välstädat. Det var dålig bild på tvn

Datum för vistelsen: december 2018
Tack davidsR8954OP
Omdömet skrevs 12 oktober 2018

Bra läge på med parkering utanför entren på torget. Fräscha rum i olika storlekar. Bra med gratis fika/mackor om man anländer udda tider när allt annat är stängt.
Frukost bra och varierad. Smidig in-och utcheckning.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack JonasW
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Jag brukar inte ge negativa omdömen men känner att jag måste berätta om vår övernattning på hotell Rådhuset. Vi checkade in och fick rum 234. Då detta var 3 augusti och det var varmt även på kvällarna försökte vi sova med öppet fönster men 30 cm från fönstret stod ett luftkonditioneringsmaskin som startade varje 5:e minut. Även med stängt fönster kunde vi inte sova. När jag påpekade detta till receptionisten sa hon att det var ett känt problem som flertal gäster hade beklagat sig över!
Vi betalade fullt pris för övernattningen. Efter en sömnlös natt i ett rum som dånar pga en luftkonditioneringsmaskin direkt utanför fönstret, (känt problem) kan jag inte annat än att varna för detta hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack paulcC1711WW
Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Rent & fräscht,dock väntade vi förgäves på utlovade kvällsmackor - så det blev att ut och jaga kvällsmat. Trist. Inte helt förberedda på vår ankomst trots att vi bokat för ca en månad sedan. Men centralt, fräscht och trots ovanstående - prisvärt.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Camilla A