Travelocity
eDreams
Priceline
Omdömet skrevs 21 februari 2017

Kan verkligen rekommendera detta härliga familjehotell. Ett stort plus är de goda kvällsmackorna de bjuder på. Hotell Rådhuset ligger perfekt placerat i mitten av staden, vid torget, nära till affärer, pubar och caféer.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack mattiasnilsson78
Omdömet skrevs 17 februari 2017

Vi kom sent på kvällen och hade inte förbokat rum, men det fixades i ett nafs. Väldigt trevlig personal ordnade med rum och informerade om att det fanns kaffe, smörgåsar och småkakor till servering. Rummen var enkla men trevliga, sängarna sköna. Lite lyhört. Vi gillar att hotellet låg väldigt centralt. Hit kommer vi gärna igen!

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Tommy H
Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Här bot du mycket centralt och har otroligt bra frukost. Mycket trevlig personal, stort + för stort och trevligt mottagande under vistelsen. Frukost serveras tidigt vilket oxå är en stor fördel när man jobbar

Datum för vistelsen: januari 2017
Restyp: Reste ensam
Tack MagnusC998
Omdömet skrevs 25 november 2016 från mobil enhet

Fantastiskt trevlig personal! På kvällen fanns det smörgåsar, småkakor, glögg, kaffe och annat gott som man fick plocka av. Rummet var jättefint, nyrenoverat med vacker inredning. Det som drar ner betyget var badrummet. Det var kvar i 70-talet, och kändes inte välstädat.
Lagom frukostbuffé med kallskuret, frukt och grönt.
Hotellet ligger mitt i Lidköping, så mer centralt kan det inte bli.
Jag ger det en stark trea, och kan tänka mig att bo här igen för den underbara personalen och läget.

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack LindaMPettersson
Omdömet skrevs 31 juli 2016

Hotell som ligger centralt. Standarden är enkel, lagom stora rum och sköna sängar. Trevlig personal som upplevs vilja ge " det lilla extra" Vi kom sent och uppskattade vekligen de färdigbredda smörgåsarna till gästerna.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack 383jenny