Helt återbetalningsbar innan fre 1 mars
Bli belönad med One Key
Helt återbetalningsbar innan lör 2 mars
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 12 oktober 2020

Detta är ett mysigt hotell, som ligger mycket centralt vid Gamla torget. Incheckningen är i Stadshotellet som ligger bredvid, så även frukosten. Men det serveras kaffe, te från maskin, bullar och kakor dygnet runt på hotellet.

Rummen var små och mysiga med gammal inredning.
Frukosten var jättebra och hade allt. Även den i mysig gammal miljö.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack brittan55
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Vi har bokat en svit och är väldigt nöjda. Stort utrymme i rummen och en tv i varje rum. Stora ytor även badrummet är rymligt och vi har både dusch och badkar. Bekväma sängar och rent och fräscht. Vi bor gärna här igen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack Anette J
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Sämre, äldre standard än väntat men fanns allt som behövdes säng, rena lakan och handdukar, dusch med varmvatten osv. Luktade dock väldigt illa på rummet, gammalt och instängt. Luktade även illa i entrén och trappen men där parfymerat av doftspray eller något annat starkt, som för att dölja något annat illaluktande. Första intrycket var att det ändå var rent och välstädat, dock så var fogarna i duschen svarta vilket gick att gnugga bort med fingrarna och det låg även kvar hår på duschsilen.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack MoxLux
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Vi tog in på en svit ”Läckösviten” en natt. Detta fanns i en fallfärdig sidobyggnad med en med plankor förspikad pub. I byggnaden hade tiden stått still sedan 50 talet. Sviten var hyfsat stor men det saknades både duschcreme, tvål och badrumsmatta i det fula och gigantiska badrummet. Den kitschiga inredningen bestod bla av en kombinerad skinnsoffa och stilmöbel (!). Sängtäcket var trasigt. Rullgardin saknades på det fönster som låg närmast sängen och ljuset på morgonen blev besvärligt. I hörn stod en smutsig, mycket gammal plasttelefon som inte längre fungerade. På morgonen var det frukost i Stadshotellet. Den var Ok men ingenting gjordes från hotellets sida för att undvika trängsel i dessa pandemitider, tex tillsägningar om att hålla avstånd, sprida ut buffén, ställa ut alcogel etc. Ingenting alls. Helhetsintrycket var att hotellet är grovt misskött.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack Annelie M
Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

Det här är ett hotell i lite äldre stil. Det känns på något sätt lite bortglömt och försummat. Själva rummet var stort och rymligt med en skön säng. Det var varmt, men var blir det inte det? Det fanns en golvfläkt som gjorde det lite bättre. Badrummet hade dock behövt en storstädning då det t.ex. var svartmögel i duschen och beläggning på andra ytor.
In och utcheckning, liksom frukosten ägde rum på hotellet tvärs över gatan. I samma hus som Hotell Läckö finns en nattklubb, men p.g.a. Coronaviruset är den stängd under sommaren. Därför var det lugnt och skönt. Mycket bra läge nära stationen.

läget är perfekt nära stationen.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack veronicaa359