Omdömet skrevs 25 juli 2019 från mobil enhet

Fin, historisk byggnad till det yttre. Mycket otrevlig, gammal instängd lukt på rummet trots att fönstret stod öppet. Troligen från den gamla heltäckningsmattan som såg ut att ha hängt med ett antal decennier. Bra ventilation i korridoren men obefintlig på rummet. Ok frukost på stadshotellet tvärs över gatan.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 9Ninna
Omdömet skrevs 28 juni 2019 från mobil enhet

När vi hade betalt vår hotellnatt läste vi omdömen på Tripadviser och man kan lungt säga att våra förväntningar sänktes rejält. Den ena recensionen sämre än den andra, hade vi kunnat omboka hade vi gjort det. Vet inte om det berodde på låga förväntningar men vi var ganska nöjda! Ett kul hotell som verkligen är oförändrat sedan många år, vilket kändes lite häftigt efter att ha sovit i själlösa rum på hotellkedjorna. Saker vi gillade var atmosfären, att det bjöds på kaffe och kakor dygnet runt och läget på hotellet. Till det negativa hör att rummet var både varmt och lyhört, kändes lite konstigt att checka in och äta frukost på grannhotellet. Men summan av vistelsen är att vi kan tänka oss att komma tillbaka

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 507charlottev
Omdömet skrevs 26 maj 2019 från mobil enhet

Vi bokade sviten på hotellet för 1800:- och tänkte vi skulle bo lite extra trevligt. Rummet var ok men det går inte att sova där eftersom rummet är beläget precis ovanför den lokala puben. Ett riktig oväsen fram till ungefär kl. 04:00. Denna lördag var det även någon lokal fest på gatan eller huset mitt emot. Ett jäkla dunka dunka till 02:00. Hotelpersonal var helt oförstående när jag klagade på oljudet och frågade var det kom ifrån. Bodde även på hotellet för ett par år sedan men hade glömt bort att det var sånt uselt hotell. Portiern vid utcheckning gav mig ett visitkort till någon "ansvarig" som jag kunde kontakta och kanske få rabatt nästa gång jag ska bo där.
Så vill man bo på ett prisvärt hotell ska man undvika detta hotell.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack M7392CUrogerb
Omdömet skrevs 31 mars 2019 från mobil enhet

Mini weekend i Lidköping, vi fick ett stort och trevligt trebäddsrum. Kaffe/te och lättare fika erbjöds i matsalen. Annars var in- och utcheckning samt att frukosten serverades på hotellet som ligger på andra sidan gatan.
Centralt och fint läge.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack SvenssonL
Omdömet skrevs 24 januari 2019

Hoteller har ingen egen fukostmatsal utan du måste gå över gatan till Hotell Stadt och ära frukost.
För mjuka sängar och kanterna runt sängarna är ivägen när man ska upp eller ner i sängen.
Dålig mottagning på TV med dålig bild.
Ger det bara 2 stjärnor, inte mer.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Håkan S