Omdömet skrevs 26 maj 2019 från mobil enhet

Vi bokade sviten på hotellet för 1800:- och tänkte vi skulle bo lite extra trevligt. Rummet var ok men det går inte att sova där eftersom rummet är beläget precis ovanför den lokala puben. Ett riktig oväsen fram till ungefär kl. 04:00. Denna lördag var det även någon lokal fest på gatan eller huset mitt emot. Ett jäkla dunka dunka till 02:00. Hotelpersonal var helt oförstående när jag klagade på oljudet och frågade var det kom ifrån. Bodde även på hotellet för ett par år sedan men hade glömt bort att det var sånt uselt hotell. Portiern vid utcheckning gav mig ett visitkort till någon "ansvarig" som jag kunde kontakta och kanske få rabatt nästa gång jag ska bo där.
Så vill man bo på ett prisvärt hotell ska man undvika detta hotell.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack M7392CUrogerb
Omdömet skrevs 31 mars 2019 från mobil enhet

Mini weekend i Lidköping, vi fick ett stort och trevligt trebäddsrum. Kaffe/te och lättare fika erbjöds i matsalen. Annars var in- och utcheckning samt att frukosten serverades på hotellet som ligger på andra sidan gatan.
Centralt och fint läge.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack SvenssonL
Omdömet skrevs 24 januari 2019

Hoteller har ingen egen fukostmatsal utan du måste gå över gatan till Hotell Stadt och ära frukost.
För mjuka sängar och kanterna runt sängarna är ivägen när man ska upp eller ner i sängen.
Dålig mottagning på TV med dålig bild.
Ger det bara 2 stjärnor, inte mer.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Håkan S
Omdömet skrevs 31 oktober 2018 från mobil enhet

Små rum med VÄLDIGT gammal inredning. Det tillochmed luktade gammalt i rummet. Toaletten såg fallfärdigt ut. Sängen var den hårdaste och mest obekväma jag någonsin sovit i, en liten 80 säng. Hade nästan lika gärna kunnat sova på golvet. Detta hotell behöver helt klart en uppfräschning, att ha ett hotel i 70tals stil kan man absolut ha men det här kändes bara ofräsch och gammalt. Skulle aldrig få för mig att återkomma

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Pernilla S
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Här har tiden stått still sedan 60/70-talet! Oerhörd gammal standard, hade vi fått ett bra pris hade det känts mer ok men för priset vi betalade hade vi förväntat oss högre standard. Frukosten som serverades på hotell Stadt var toppenbra!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack sandradG3306RR