Omdömet skrevs 24 januari 2019

Hoteller har ingen egen fukostmatsal utan du måste gå över gatan till Hotell Stadt och ära frukost.
För mjuka sängar och kanterna runt sängarna är ivägen när man ska upp eller ner i sängen.
Dålig mottagning på TV med dålig bild.
Ger det bara 2 stjärnor, inte mer.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Håkan S
Omdömet skrevs 31 oktober 2018 från mobil enhet

Små rum med VÄLDIGT gammal inredning. Det tillochmed luktade gammalt i rummet. Toaletten såg fallfärdigt ut. Sängen var den hårdaste och mest obekväma jag någonsin sovit i, en liten 80 säng. Hade nästan lika gärna kunnat sova på golvet. Detta hotell behöver helt klart en uppfräschning, att ha ett hotel i 70tals stil kan man absolut ha men det här kändes bara ofräsch och gammalt. Skulle aldrig få för mig att återkomma

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Pernilla S
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Här har tiden stått still sedan 60/70-talet! Oerhörd gammal standard, hade vi fått ett bra pris hade det känts mer ok men för priset vi betalade hade vi förväntat oss högre standard. Frukosten som serverades på hotell Stadt var toppenbra!

Tack sandradG3306RR
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Ett slitet hotel som har ett bra läge.
Men rummet var ju över 30 grader varmt...
Toaletten är lös från golvet. Rum nr 17.
Även i Sverige vore det skönt med luftkonditionering.. sängen är 90cm bred och väldigt mjuk. Täcket hade nog varit bra om det varit vinter. Riktigt tjockt. Fanns heller inga alternativ. Nu var ju det här en jobbresa så jag har ju inte betalt själv som tur är..

Restyp: Reste ensam
Tack tommyg897
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Om du ska bo här välj inte rum nummer 19 eller 20. Det verkar vara rum utvalda av Booking.com, gå uppför en trappa gå ett par korridorer, gå nerför en trappa och då hittar du dessa två rum. På nedre botten med utsikt mot en innergård. Nej boka direkt hos hotellet i stället! Frukosten i grannhotellet är OK, inget överdåd på något sätt. Matsalen är densamma som gårdagskvällens bar, så det klibbar under skosulorna. Trevlig, men lite okunnig personal. Alltså, godkänt men inte mer.

Tack 607larsn