Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

En spontan roadtrip slutade i Lidköping. En natt på detta helt acceptabla hotell. Lite slitet o gammaldags, men ok. Ganska fräscht badrum. Ok frukost. Låg mycket centralt o bra. Nära till en del restauranger o vägg i vägg med Pitchers.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack RickardE45
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Gammalt litet familjärt hotell med centralt läge i Lidköping. Lyhört och en del väsen utanför under helger. Duschen kunde varit bättre städad, hårda madrasser men resten fräscht trots åldern. Bra frukost! Parkeringsplats ingick.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack SoffiLifv
Omdömet skrevs 28 mars 2018

Om du är trött på hotellkedjornas opersonliga hotell, så är detta ett utmärkt alternativ. Ett centralt beläget hotell med helt annorlunda stil.... familjärt är nog ordet som dyker upp. Rent och snyggt. Rummen är relativt stora med otroligt sköna sängar.
Hotellet har ett samarbete med puben Pitchers (vägg i vägg), så man får rabatt på notan.

Frukosten är väl helt "ok", inte överdådigt men har det man oftast behöver till frukost.
För de bilburna, så erbjuder de p-platser på deras innergård. Avgiftsfritt.. givetvis har de kostandsfritt internet, som fungerar bra.

Bästa betyget är att här kommer även att bo nästa gång jag är i Lidköping

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack H-J Z
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Läge, ok det är lite gammalt men det är väl lite det som är charmen tycker jag trots allt, bokade via Hotels.com så fick ett väldigt bra pris, jättefin frukost och trevlig personal så inget att klaga på alls

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Jens H
Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Det är ett vackert men något kantstött hotell. Rummet var fint inrätt, men påtagligt kyligt. Från kl 22 till 02 (på lördagar) är det nattklubb i restaurangen under, och då är det bara att hoppas att musiken är bra, för det hörs rakt upp i rummet. Lyhördheten mellan rummen är både påtaglig och avslöjande :)
Wi-Fi ingår, men routern klara inte tillräckligt många enheter, så vi blev utan. Personalen var mycket trevlig och priset lågt.

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
2  Tack Erik Å