Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Min man överraskade mig på min födelsedag med två nätter i Vänersviten. Rummet var fantastiskt vackert i gammeldags stil med gedigna soffmöbler och en underbar säng. Stort badrum med ett badkar lagom stort för två. Frukosten var fräsch, inte överdådig, men det vi behövde fanns. Läget är kanonbra, centralt och vackert beläget. Extra plus att personalen satt in en bukett tulpaner på rummet. Minus är att Pitchers ligger direkt under fönstret och att festande människor gapade rakt utanför, men å andra sidan så får man nog räkna med detta en lördagkväll.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Linda Z
Omdömet skrevs 30 december 2016 från mobil enhet

Kidnappade min sambo när han fyllde år, spelade golf på Filsbäck Pay and Play-bana och sedan checkade vi in på detta mysiga hotell. Verkligen jättetrevlig personal. När jag bokade ett av rummen superior (dessa är med himmelsäng) varnade hon för att det kunde höras från krogen under, vilket jag uppskattade att hon gjorde, vi tog rummet ändå men hörde inte ett knyst. Lugnt och skönt. Det ligger mitt i centrum så vi kunde promenera till restaurangen vi skulle äta på, och parkera när vi kom gjorde vi på gatan vid sidan. Lidköping är en mycket mysig stad, liksom detta hotell. Det enda jag kan kan se som en nackdel var att fläkten i badrummet, när man duschade, gjorde att jag stod och frös. Brukar inte vara så känslig, men det blev verkligen kallt. Men annars är detta ett mycket fint och prisvärt hotell! Besöker det gärna igen!

Med vänlig hälsning,
Tina

Datum för vistelsen: september 2016
Tack kasanas
Omdömet skrevs 27 december 2016

Gammaldags charm och trevlig stämning. Vi bodde här natten mellan juldagen och annandag jul. Väldigt flexibel ledning och personal som tillgodosåg våra önskemål med mjölkallergisk dotter och en fyrfotad familjemedlem. Tack Hotell Läckö!
Frukosten var kunglig, sängarna mjuka och sköna. Rent och snyggt. Mysigt rum med stor toalett. Positivt att det gick att parkera på innergården med låsta grindar där vårt rum nr 19 låg. Tyvärr var det mycket oväsen från närbelägna Stadshotellet just denna kväll, men det kan vi inte klandra Hotell Läckö för. Här övernattar vi gärna igen!

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Schi-s
Omdömet skrevs 15 december 2016

Trevligt hotell med extremt centralt läge i Lidköping. Fräscht och fint i en gammal romantisk stil. Trevlig personal, bra frukost och på det hela prisvärt och bra. Enda minus: frukostbrödet hade kunnat höjas en nivå. Annars mycket nöjd.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack martinzeta
Omdömet skrevs 18 september 2016 från mobil enhet

MysIgt äldre hotell med lite speciell inredning. Gammalt men härliga sängar och rent och snyggt överallt. Be om ett rum mot gården om ni ska bo där på helgen dock. Det var ett fasligt oväsen på nätterna från både stadshotellet och raggarna som åkte förbi utanför.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack 467mariee