Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Margareta W

Ett vackert stadshotell!

Omdöme om Stadshotellet
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 7 mars 2024
Ett mycket fint gammalt stadshotell mitt i Lidköping med utsikt mot Lidan och torget. Trevliga rum, speciellt dubbelrummet. Enkelrummet var inte lika fint, men så brukar det ju vara med enkelrum. Rent och fräscht. Vill speciellt berömma kvällsrestaurangen där vi åt båda kvällarna. Vilket bemötande av trevlig personal som tog hand om oss på bästa sätt. Vilken service, vilken mat och vilken miljö, fanstastiskt! Vi var otroligt nöjda med vår vistelse och kommer gärna tillbaka.
Datum för vistelsen: februari 2024
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
vanessa brown, MarknadsföringStadshotellet, svarade på det här omdömet
Svarade 11 apr. 2024
Hej och tack så mycket för din fantastiska recension! Det gläder oss att höra att du uppskattade din vistelse hos oss. Det är verkligen roligt att höra att du gillade våra rum och framförallt uppskattade kvällsrestaurangen och den service du fick där. Det är alltid glädjande att höra när våra gäster känner sig väl omhändertagna. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång du besöker Lidköping. Tack för att du valde att bo hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning Vanessa
    1 230 kr
1.8 km från Stadshotellet
  • Vio.com
4.1 km från Stadshotellet
Kostnadsfri parkering
De la Gardie Park erbjuder enkelrum, dubbelrum och familjerum.
1.0 km från Stadshotellet
4.5 km från Stadshotellet
  • Expedia.com
19.4 km från Stadshotellet
Bed & Breakfast room
15.9 km från Stadshotellet
Visa fler hotell i Lidköping
Omdömet skrevs 3 februari 2024 från mobil enhet

Mycket trevlig och hjälpsam personal. Restaurangen serverade god middag och stor frukostbuffé. Läget är centralt med gångavstånd till allt.
Hotellrummet var lite slitet och det behöver renoveras. Badrummet var fräscht, men duschmunstycket dåligt.
På herrtoaletten vid restaurangen var handfatet sönderslaget.

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack Åsa T
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2024

Hej! Tack för din feedback! Vi uppskattar din positiva syn på vår personal och restaurang. Vi noterar dina synpunkter på rummets skick samt handfatet på herrtoaletten. Vi kommer att åtgärda problemen och hoppas att du ger oss en ny chans att ge dig en bättre upplevelse nästa gång. Tack för att du valde att bo hos oss! Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 28 januari 2024

Det fanns inget varmvatten i duschen, efter vi pratat med receptionen så märkte man att några säkringar till pannan löst ut men att det var fixat. 2 minuter senare var varmvattnet borta igen.

Badrummet var väldigt ofräscht ( hårtussar vid golvbrunnen bla) inredningen i rummet var inte speciellt inbjudande, det var kallt på rummet.

På lördagar har man tydligen disco på hotellet, det dunkade konstant fram till 02:00 lägg till en massa prat och skrikande utanför fönstret fram till 02:30.

Frukosten öppnade int förens 07:30 vilket var ett minus.

Summerat vi fick duscha i kallvatten på kvällen och morgonen, vi kunde sova 4 timmar totalt, frukostpoåse var ingen höjdare, shar int haft någon sämre hotellvistelse. Någon kompensation fick vi inte heller.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Martin F

Hej! Jag ber innerligt om ursäkt för den besvikelse ni upplevde under er vistelse hos oss. Vi tar din feedback på allvar, och vi kommer att vidta åtgärder för att förbättra standarden i våra rum och rutiner.
Hoppas att vi kan överträffa dina förväntningar nästa gång du besöker oss. Du är varmt välkommen tillbaka, med vänlig hälsning Vanessa

Omdömet skrevs 21 januari 2024

Rummet lukta instängt, super hög disco musik till 02.30 i närliggande omgivning. Ej städat under sängarna när vi drog ihop dem. Det kunde varit bättre. Middag, frukost va bra God service, fint med kaffe hörna i lobbyn. Bra fri parkering...

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Malin G
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2024

Hej! Tack för att du delade din feedback med oss. Vi beklagar besväret med ljudnivån och rummets instängda lukt. Vi tar din åsikt om städningen på allvar och hoppas att vi kan överträffa dina förväntningar nästa gång du besöker oss. Du är varmt välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 27 november 2023 från mobil enhet

Bodde här en natt när jag var i stan för och Geocacha och lyssna på Winnerbäck på arenan ... personalen var trevlig och jag fick till och med checka in lite före incheckningstid :) rummet var okey sängen skön dock står nog fönstrena på tur för lite renovering och är det för dyrt så lite färg på fönsterkarmarna iallafall ... och badrummen det va äldre standard en hemma hos min mormor 😉 men förutom det är jag nöjd med min vistelse frukostmatsalen va också trevlig och bra frukost

På återseende

Datum för vistelsen: november 2023
Restyp: Reste ensam
Tack Moonmatte
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2024

Hej! Tack för din recension, det låter som att du hade en trevlig vistelse hos oss. Tack för dina kommentarer om rummet och badrummen, vi tar all feedback på stort allvar. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka vid nästa tillfälle! Med vänlig hälsning Vanessa

Omdömet skrevs 15 november 2023

Ett riktigt klassiskt stadshotell, trevlig inredning och även bra personal.
Mycket bra läge för att se staden.
Parkering alldeles utanför.
Vi kommer alldeles säkert tillbaka.

Sture o Birgitta Kungsbacka.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Sture A
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2023

Hej Sture och Birgitta! Tack för ert fina omdöme, det värmer otroligt mycket. Vi ser verkligen fram emot att få välkomna er tillbaka. Fram tills dess, ha det så bra. Med vänliga hälsningar, Vanessa