1 040 kr
Helt återbetalningsbar innan fre 26 apr.
Frukost ingår
1 040 kr
Helt återbetalningsbar innan sön 28 apr.
Frukost ingår
Priceline
Omdömet skrevs 28 januari 2024

Det fanns inget varmvatten i duschen, efter vi pratat med receptionen så märkte man att några säkringar till pannan löst ut men att det var fixat. 2 minuter senare var varmvattnet borta igen.

Badrummet var väldigt ofräscht ( hårtussar vid golvbrunnen bla) inredningen i rummet var inte speciellt inbjudande, det var kallt på rummet.

På lördagar har man tydligen disco på hotellet, det dunkade konstant fram till 02:00 lägg till en massa prat och skrikande utanför fönstret fram till 02:30.

Frukosten öppnade int förens 07:30 vilket var ett minus.

Summerat vi fick duscha i kallvatten på kvällen och morgonen, vi kunde sova 4 timmar totalt, frukostpoåse var ingen höjdare, shar int haft någon sämre hotellvistelse. Någon kompensation fick vi inte heller.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Martin F
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2024

Hej! Jag ber innerligt om ursäkt för den besvikelse ni upplevde under er vistelse hos oss. Vi tar din feedback på allvar, och vi kommer att vidta åtgärder för att förbättra standarden i våra rum och rutiner.
Hoppas att vi kan överträffa dina förväntningar nästa gång du besöker oss. Du är varmt välkommen tillbaka, med vänlig hälsning Vanessa

Omdömet skrevs 21 januari 2024

Rummet lukta instängt, super hög disco musik till 02.30 i närliggande omgivning. Ej städat under sängarna när vi drog ihop dem. Det kunde varit bättre. Middag, frukost va bra God service, fint med kaffe hörna i lobbyn. Bra fri parkering...

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Malin G
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2024

Hej! Tack för att du delade din feedback med oss. Vi beklagar besväret med ljudnivån och rummets instängda lukt. Vi tar din åsikt om städningen på allvar och hoppas att vi kan överträffa dina förväntningar nästa gång du besöker oss. Du är varmt välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 27 november 2023 från mobil enhet

Bodde här en natt när jag var i stan för och Geocacha och lyssna på Winnerbäck på arenan ... personalen var trevlig och jag fick till och med checka in lite före incheckningstid :) rummet var okey sängen skön dock står nog fönstrena på tur för lite renovering och är det för dyrt så lite färg på fönsterkarmarna iallafall ... och badrummen det va äldre standard en hemma hos min mormor 😉 men förutom det är jag nöjd med min vistelse frukostmatsalen va också trevlig och bra frukost

På återseende

Datum för vistelsen: november 2023
Restyp: Reste ensam
Tack Moonmatte
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2024

Hej! Tack för din recension, det låter som att du hade en trevlig vistelse hos oss. Tack för dina kommentarer om rummet och badrummen, vi tar all feedback på stort allvar. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka vid nästa tillfälle! Med vänlig hälsning Vanessa

Omdömet skrevs 15 november 2023

Ett riktigt klassiskt stadshotell, trevlig inredning och även bra personal.
Mycket bra läge för att se staden.
Parkering alldeles utanför.
Vi kommer alldeles säkert tillbaka.

Sture o Birgitta Kungsbacka.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Sture A
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2023

Hej Sture och Birgitta! Tack för ert fina omdöme, det värmer otroligt mycket. Vi ser verkligen fram emot att få välkomna er tillbaka. Fram tills dess, ha det så bra. Med vänliga hälsningar, Vanessa

Omdömet skrevs 1 november 2023

Nog med att det snart är halloween men dessa spindelnät var mindre trevligt som fanns på div ställen men det kompenserade till viss del personalen för. Lite färg på fönsterkarmarna skulle även höja betyget ytterligare

Datum för vistelsen: september 2023
Tack andersg348

Hej! Tack för ditt ärliga omdöme. Vi tar till oss din feedback angående spindelnäten och fönsterkarmarna, och vi kommer definitivt att åtgärda det. Tack för att du delade dina tankar, och vi ser fram emot att ge dig en ännu bättre upplevelse nästa gång du besöker oss. Med vänliga hälsningar, Vanessa.