Omdömet skrevs 15 november 2023

Ett riktigt klassiskt stadshotell, trevlig inredning och även bra personal.
Mycket bra läge för att se staden.
Parkering alldeles utanför.
Vi kommer alldeles säkert tillbaka.

Sture o Birgitta Kungsbacka.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Sture A
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2023

Hej Sture och Birgitta! Tack för ert fina omdöme, det värmer otroligt mycket. Vi ser verkligen fram emot att få välkomna er tillbaka. Fram tills dess, ha det så bra. Med vänliga hälsningar, Vanessa

Omdömet skrevs 1 november 2023

Nog med att det snart är halloween men dessa spindelnät var mindre trevligt som fanns på div ställen men det kompenserade till viss del personalen för. Lite färg på fönsterkarmarna skulle även höja betyget ytterligare

Tack andersg348

Hej! Tack för ditt ärliga omdöme. Vi tar till oss din feedback angående spindelnäten och fönsterkarmarna, och vi kommer definitivt att åtgärda det. Tack för att du delade dina tankar, och vi ser fram emot att ge dig en ännu bättre upplevelse nästa gång du besöker oss. Med vänliga hälsningar, Vanessa.

Omdömet skrevs 21 oktober 2023

Ett fantastiskt bemötande av receptionen som gav service i världsklass.
Rummen är väl inte det mordernaste man sett men är väl vad stadshotell är. Bra frukost i en familjär atmosfär. Trevlig bar med trevlig personal

Rumstips: Trevlig personal i en historisk miljö.
Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack Jan G

Hej! Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du hade ett trivsamt besök och att du uppskattade bemötandet från receptionen. Det är även roligt att höra att du gillade vår frukost och den trevliga atmosfären i restaurangen. Vi ser fram emot att välkomna dig igen och önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Vanessa

Omdömet skrevs 30 september 2023

Sängen Va TamejSchööen Den Skönaste Ja nånsin sovit i 🤗💯 .. Kuddar å Täcke likaså..

Jätte Bra Frukostbuffe .. och Personalen Är Jätte Trevliga och tillmötesgående ...
Mycke Bra ...

Va på Läckö VH ..
De enda ja Måste gnälla LITE på är MusikSmaken Ni har spelandes dygnet runt i korridoren .... (kan bli lite enformigt med samma 4 trudilutter om å om ).. 😉🤗

Kanske en Hel Skiva med Meditations musik el liknande vore bättre 🥰 ... Annars Toppen!

• Restyp: Reste ensam
Tack Sofi P

Hej! Tack för ditt fantastiska omdöme! Det värmer oss att höra att du uppskattade den sköna sängen och hade den bästa sömnen någonsin. Vad roligt att du även gillade vår goda frukostbuffé och att du upplevde att personalen var trevlig och tillmötesgående.

Vi noterar din feedback angående musiken i korridoren och tar till oss ditt förslag om meditationsmusik. Vi ser fram emot att välkomna dig igen och önskar dig en fortsatt underbar dag. Med vänliga hälsningar, Vanessa.

Omdömet skrevs 30 september 2023

Strul med bokningen. Skulle haft sviten men nån timme innan incheck fick jag veta att den inte var tillgänglig. Fick fritt boende så det löste man mycket bra.
Underbart sköna sängar. Sov som en stock.
Tyvärr drar restaurangen ner betyget. Oinspirerad, kärlekslöst och halvdant.
Var på hotellet för något år sedan. Då var köket kanon. Tillagat med känsla, underbara uppläggningar, rätt proportioner och supergott. Så var det INTE nu. Kändes som om nån förberett och ställt in i kylen. Den som tog fram maten glömde att lägga dit såser, tillbehör och dekorationer. En klar besvikelse!
Frukosten dock OK även om det te jag föredrar tog slut.

Rumstips: Sköna sängar
Tack Mia1954

Hej! Tack för din ärliga feedback angående ditt återbesök. Vi beklagar strulet med bokningen och är glada att du uppskattade vår lösning.

Det är tråkigt att höra att restaurangupplevelsen inte levde upp till dina förväntningar, och vi tar din konstruktiva kritik angående matkvaliteten på stort allvar. Vi hoppas på en framtida möjlighet att överträffa dina förväntningar. Ha en bra dag! Med vänliga hälsningar, Vanessa