Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Jan G

Ett trivsamt besök i familjär miljö.

Omdöme om Stadshotellet
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 21 okt. 2023
Ett fantastiskt bemötande av receptionen som gav service i världsklass.
Rummen är väl inte det mordernaste man sett men är väl vad stadshotell är. Bra frukost i en familjär atmosfär. Trevlig bar med trevlig personal
Datum för vistelsen: oktober 2023
Tips för att välja rum: Trevlig personal i en historisk miljö.
Resetyp: Reste i arbetet
3,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
vanessa brown, MarknadsföringStadshotellet, svarade på det här omdömet
Svarade 24 nov. 2023
Hej! Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du hade ett trivsamt besök och att du uppskattade bemötandet från receptionen. Det är även roligt att höra att du gillade vår frukost och den trevliga atmosfären i restaurangen. Vi ser fram emot att välkomna dig igen och önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Vanessa
1 375 kr
1.8 km från Stadshotellet
  • Vio.com
4.1 km från Stadshotellet
Kostnadsfri parkering
De la Gardie Park erbjuder enkelrum, dubbelrum och familjerum.
1.0 km från Stadshotellet
4.5 km från Stadshotellet
19.4 km från Stadshotellet
Bed & Breakfast room
15.9 km från Stadshotellet
Visa fler hotell i Lidköping
Omdömet skrevs 30 september 2023

Sängen Va TamejSchööen Den Skönaste Ja nånsin sovit i 🤗💯 .. Kuddar å Täcke likaså..

Jätte Bra Frukostbuffe .. och Personalen Är Jätte Trevliga och tillmötesgående ...
Mycke Bra ...

Va på Läckö VH ..
De enda ja Måste gnälla LITE på är MusikSmaken Ni har spelandes dygnet runt i korridoren .... (kan bli lite enformigt med samma 4 trudilutter om å om ).. 😉🤗

Kanske en Hel Skiva med Meditations musik el liknande vore bättre 🥰 ... Annars Toppen!

• Restyp: Reste ensam
Tack Sofi P
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2023

Hej! Tack för ditt fantastiska omdöme! Det värmer oss att höra att du uppskattade den sköna sängen och hade den bästa sömnen någonsin. Vad roligt att du även gillade vår goda frukostbuffé och att du upplevde att personalen var trevlig och tillmötesgående.

Vi noterar din feedback angående musiken i korridoren och tar till oss ditt förslag om meditationsmusik. Vi ser fram emot att välkomna dig igen och önskar dig en fortsatt underbar dag. Med vänliga hälsningar, Vanessa.

Omdömet skrevs 30 september 2023

Strul med bokningen. Skulle haft sviten men nån timme innan incheck fick jag veta att den inte var tillgänglig. Fick fritt boende så det löste man mycket bra.
Underbart sköna sängar. Sov som en stock.
Tyvärr drar restaurangen ner betyget. Oinspirerad, kärlekslöst och halvdant.
Var på hotellet för något år sedan. Då var köket kanon. Tillagat med känsla, underbara uppläggningar, rätt proportioner och supergott. Så var det INTE nu. Kändes som om nån förberett och ställt in i kylen. Den som tog fram maten glömde att lägga dit såser, tillbehör och dekorationer. En klar besvikelse!
Frukosten dock OK även om det te jag föredrar tog slut.

Rumstips: Sköna sängar
Tack Mia1954

Hej! Tack för din ärliga feedback angående ditt återbesök. Vi beklagar strulet med bokningen och är glada att du uppskattade vår lösning.

Det är tråkigt att höra att restaurangupplevelsen inte levde upp till dina förväntningar, och vi tar din konstruktiva kritik angående matkvaliteten på stort allvar. Vi hoppas på en framtida möjlighet att överträffa dina förväntningar. Ha en bra dag! Med vänliga hälsningar, Vanessa

Omdömet skrevs 13 september 2023

Hotellrummet på Läckö hotell stämde varken överens med bilderna eller beskrivningen. Slitet och ofräscht, lyhört och fruktansvärt fult inrett, inte alls fint eller mysigt som det lät på beskrivningen. Dålig tv, som inte gick att koppla upp mobilen mot saknade smart-funktioner helt och hållet.
Restaurangmaten på Stadshotellet kunde ha varit bra om dem inte överkryddade vår pasta som knappt gick att äta. Personalen kunde också varit mer tillmötesgående och serviceinriktade, vi fick springa och leta efter dem och säga till mer än en gång för att få betala för oss.
Frukosten var det absolut sämsta. Det fanns endast några få enstaka alternativ att välja på för oss med allergier eller växtbaseradkost. Man kan ju tycka att lite info med nån skylt här och var kunde gjort det bättre, men inte ens det hade dem.

Rumstips: Leta efter ett mysigare och fräshare hotell och en annan restaurang.
Tack Marcus C

Hej! Tack för din feedback, och vi beklagar att din vistelse på Läckö hotell inte motsvarade förväntningarna. Vi tar din feedback angående rummets skick, din restaurangupplevelse på stort allvar. Vi ser över våra processer för att förbättra kvaliteten och säkerställa en bättre service.

Din feedback är viktig för oss, och att vi kan överträffa dina förväntningar nästa gång du besöker oss. Vi beklagar återigen för alla besvär och önskar dig en bra dag. Med vänliga hälsningar, Vanessa

Omdömet skrevs 3 september 2023

Stort härligt rum för 3 personer. Toppen frukost! Bra sängar. Tyst och lugnt på hotellet . Nära till restauranger och centrum. Besökte spökena fiskeläge där vi åt hätta-hätta och på vägen tillbaka till lidköping blev det kaffe på valstugan.

Tack Ann-kristin K

Hej! Tack för ditt fina omdöme, det värmer. Vi ser fram emot att välkomna dig igen och önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Vanessa

Omdömet skrevs 27 augusti 2023

Bra mat men rummen behöver en renovering.
Saknades duschdraperi och badrummet var slitet överlag, toasitsen var otroligt sliten men ren.
Maten var med beröm väl godkänt, likaså serveringspersonalen som var trevliga och tillmötesgående.

Rumstips: Vill man ha liv och rörelse och en prisvärd mat upplevelse där maten, för att vara en pub är väl tillagad med rejäla portioner.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Pär N
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2024

Hej! Tack för din feedback och för att du valde att bo hos oss! Vi uppskattar att du gillade maten och servicen från vår personal. Vi noterar också dina kommentarer om rummen och badrummet. Det är viktigt för oss att veta hur vi kan bli bättre, och vi tar dina synpunkter på allvar. Vi ser fram emot att välkomna dig snart igen. Med vänlig hälsning Vanessa