1 040 kr
Helt återbetalningsbar innan fre 26 apr.
Frukost ingår
Priceline
1 040 kr
Helt återbetalningsbar innan fre 26 apr.
Ingen förskottsbetalning krävs
Go to your Happy Price
1 040 kr
Helt återbetalningsbar innan sön 28 apr.
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 30 september 2023

Strul med bokningen. Skulle haft sviten men nån timme innan incheck fick jag veta att den inte var tillgänglig. Fick fritt boende så det löste man mycket bra.
Underbart sköna sängar. Sov som en stock.
Tyvärr drar restaurangen ner betyget. Oinspirerad, kärlekslöst och halvdant.
Var på hotellet för något år sedan. Då var köket kanon. Tillagat med känsla, underbara uppläggningar, rätt proportioner och supergott. Så var det INTE nu. Kändes som om nån förberett och ställt in i kylen. Den som tog fram maten glömde att lägga dit såser, tillbehör och dekorationer. En klar besvikelse!
Frukosten dock OK även om det te jag föredrar tog slut.

Rumstips: Sköna sängar
Tack Mia1954
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2023

Hej! Tack för din ärliga feedback angående ditt återbesök. Vi beklagar strulet med bokningen och är glada att du uppskattade vår lösning.

Det är tråkigt att höra att restaurangupplevelsen inte levde upp till dina förväntningar, och vi tar din konstruktiva kritik angående matkvaliteten på stort allvar. Vi hoppas på en framtida möjlighet att överträffa dina förväntningar. Ha en bra dag! Med vänliga hälsningar, Vanessa

Omdömet skrevs 13 september 2023

Hotellrummet på Läckö hotell stämde varken överens med bilderna eller beskrivningen. Slitet och ofräscht, lyhört och fruktansvärt fult inrett, inte alls fint eller mysigt som det lät på beskrivningen. Dålig tv, som inte gick att koppla upp mobilen mot saknade smart-funktioner helt och hållet.
Restaurangmaten på Stadshotellet kunde ha varit bra om dem inte överkryddade vår pasta som knappt gick att äta. Personalen kunde också varit mer tillmötesgående och serviceinriktade, vi fick springa och leta efter dem och säga till mer än en gång för att få betala för oss.
Frukosten var det absolut sämsta. Det fanns endast några få enstaka alternativ att välja på för oss med allergier eller växtbaseradkost. Man kan ju tycka att lite info med nån skylt här och var kunde gjort det bättre, men inte ens det hade dem.

Rumstips: Leta efter ett mysigare och fräshare hotell och en annan restaurang.
Tack Marcus C

Hej! Tack för din feedback, och vi beklagar att din vistelse på Läckö hotell inte motsvarade förväntningarna. Vi tar din feedback angående rummets skick, din restaurangupplevelse på stort allvar. Vi ser över våra processer för att förbättra kvaliteten och säkerställa en bättre service.

Din feedback är viktig för oss, och att vi kan överträffa dina förväntningar nästa gång du besöker oss. Vi beklagar återigen för alla besvär och önskar dig en bra dag. Med vänliga hälsningar, Vanessa

Omdömet skrevs 3 september 2023

Stort härligt rum för 3 personer. Toppen frukost! Bra sängar. Tyst och lugnt på hotellet . Nära till restauranger och centrum. Besökte spökena fiskeläge där vi åt hätta-hätta och på vägen tillbaka till lidköping blev det kaffe på valstugan.

Tack Ann-kristin K

Hej! Tack för ditt fina omdöme, det värmer. Vi ser fram emot att välkomna dig igen och önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Vanessa

Omdömet skrevs 27 augusti 2023

Bra mat men rummen behöver en renovering.
Saknades duschdraperi och badrummet var slitet överlag, toasitsen var otroligt sliten men ren.
Maten var med beröm väl godkänt, likaså serveringspersonalen som var trevliga och tillmötesgående.

Rumstips: Vill man ha liv och rörelse och en prisvärd mat upplevelse där maten, för att vara en pub är väl tillagad med rejäla portioner.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Pär N
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2024

Hej! Tack för din feedback och för att du valde att bo hos oss! Vi uppskattar att du gillade maten och servicen från vår personal. Vi noterar också dina kommentarer om rummen och badrummet. Det är viktigt för oss att veta hur vi kan bli bättre, och vi tar dina synpunkter på allvar. Vi ser fram emot att välkomna dig snart igen. Med vänlig hälsning Vanessa

Omdömet skrevs 10 augusti 2023

Bodde i annexet. Jätte mysig del med väldigt stort och fint rum. Hundvönligt. Trevlig och service inriktad personal. God mat i restaurangen. Frukosten var lugn och hade ett sparsamt men bra utbud. Vi kommer gärna igen.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack jennyrE2848LK

Hej! Tack för din vänliga feedback! Vi är glada att du trivdes i vårt mysiga annex och att du uppskattade vår hundvänliga inställning. Det gläder oss också att du tyckte om vår mat och att personalen bidrog till din positiva upplevelse. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen! Med vänlig hälsning, Vanessa