1 040 kr
Helt återbetalningsbar innan sön 28 apr.
Frukost ingår
Omdömet skrevs 3 september 2023

Stort härligt rum för 3 personer. Toppen frukost! Bra sängar. Tyst och lugnt på hotellet . Nära till restauranger och centrum. Besökte spökena fiskeläge där vi åt hätta-hätta och på vägen tillbaka till lidköping blev det kaffe på valstugan.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack Ann-kristin K
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2023

Hej! Tack för ditt fina omdöme, det värmer. Vi ser fram emot att välkomna dig igen och önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Vanessa

Omdömet skrevs 27 augusti 2023

Bra mat men rummen behöver en renovering.
Saknades duschdraperi och badrummet var slitet överlag, toasitsen var otroligt sliten men ren.
Maten var med beröm väl godkänt, likaså serveringspersonalen som var trevliga och tillmötesgående.

Rumstips: Vill man ha liv och rörelse och en prisvärd mat upplevelse där maten, för att vara en pub är väl tillagad med rejäla portioner.
Tack Pär N
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2024

Hej! Tack för din feedback och för att du valde att bo hos oss! Vi uppskattar att du gillade maten och servicen från vår personal. Vi noterar också dina kommentarer om rummen och badrummet. Det är viktigt för oss att veta hur vi kan bli bättre, och vi tar dina synpunkter på allvar. Vi ser fram emot att välkomna dig snart igen. Med vänlig hälsning Vanessa

Omdömet skrevs 10 augusti 2023

Bodde i annexet. Jätte mysig del med väldigt stort och fint rum. Hundvönligt. Trevlig och service inriktad personal. God mat i restaurangen. Frukosten var lugn och hade ett sparsamt men bra utbud. Vi kommer gärna igen.

Tack jennyrE2848LK

Hej! Tack för din vänliga feedback! Vi är glada att du trivdes i vårt mysiga annex och att du uppskattade vår hundvänliga inställning. Det gläder oss också att du tyckte om vår mat och att personalen bidrog till din positiva upplevelse. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen! Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 8 augusti 2023

God mat och kaffe med Muffin uppskattade jag.
Bra frukost med mycket att välja på
Nya tapeter och ett kylskåp på rummet var extra plus.
Jag saknade handdukskrokar i badrummet.
Vin-listan var omfattande
Museet var bra

Rumstips: Kylskåp på rummet
Tack Ilona L

Tack för din recension av Rörstrands paket! Vi tar också till oss din kommentar om handdukskrokar i badrummet. Det gläder oss att du uppskattade museet. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för en lika trevlig upplevelse! Med vänlig hälsning Vanessa

Omdömet skrevs 29 juli 2023

När vi kommer dit, så får vi veta att vi blivit uppgraderade från ekonomi till superior rum. Vi tackar glatt för det & beger oss upp till hotellrummet.
När vi öppnar & går in så är det en underdrift att säga att vi blev besvikna.
Rummet är litet, väldigt slitet med trasiga tapeter & dessutom smutsigt.
För första gången i mitt liv, så väljer jag att säga ifrån & det enbart för att jag känner mig lurad, då de säger att vi blivit uppgraderade till något finare, vilket verkligen inte är fallet.
Tyvärr så är alla rum bokade, så de kan inte göra något än att erbjuda oss var sitt enkelrum. Kan nämnas att rummet bokades för åtta månader sedan, som en del av julklappen till sambon, då vi skulle gå på Johan Glans stand up, så det är inte en sista minuten bokning.
Enda anledningen till att det inte blir en etta i betyg är kvinnan i receptionen, hon var trevlig & förstående.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Sightsee00176070644

Hej! Vi beklagar djupt att din upplevelse inte motsvarade förväntningarna. Vi tar dina kommentarer på största allvar och kommer att utvärdera och åtgärda de problem som nämns för att förhindra liknande situationer i framtiden. Tack för att du tog dig tid att dela din feedback. Hoppas du får en bättre upplevelse under ditt nästa besök.Du är varmt välkommen tillbaka. Med vänliga hälsning, Vanessa